Helpforum

De importfout van de pc-brandstof en de laadfout van het pcv-bestand zijn verholpen!

kimhg2876z@naver.comkimhg2876z@naver.com Berichten: 3Verified User

Het probleem met de niet-geactiveerde knop voor het importeren van brandstofgegevens is opgelost door ftecu opnieuw te installeren met alle Windows-instellingen ingesteld op VS! Ik raad aan om de map Flash Tune uit de documentenmap te verwijderen en ook de map Apps uit de map Local te verwijderen en dat te proberen (voor een volledige herinstallatie). Deze fout kan optreden, zelfs als de knop 'Import PC Map' is geactiveerd. Ik heb het opgelost door de brandstofcorrectiewaarden in een ander PCV-bestand te plakken dat is geactiveerd in de PCV-app zelf :) Als je de R3 PCV-correctiewaarden kopieert en plakt in een R6 PCV-bestand met een breed toerentalbereik en dit laadt, laadt het zonder fouten.

Ik denk dat dit de enige workaround is bij gebrek aan een officiële oplossing, en ik vind het jammer dat FTECU dit probleem zo lang niet heeft kunnen oplossen, maar ik ben blij dat ze een werkbare oplossing hebben gevonden. Ik schrijf dit in de hoop dat andere gebruikers ook een goede oplossing voor hun problemen zullen vinden.

Meld je aan of registreer je om te reageren.