Korjattu tietokoneen polttoaineen tuonti, PCV-tiedoston latausvirhe myös korjattu!
kimhg2876z@naver.com
Ongelma, jossa polttoaineen tuontipainike ei aktivoitunut, ratkaistiin asettamalla kaikki Windowsin asetukset Yhdysvaltoihin ja asentamalla ftecu uudelleen!
Suosittelen Flash Tune -kansion poistamista dokumentista ja myös Sovellukset-kansion poistamista Paikallinen-kansiosta ja kokeilemista (täydellistä uudelleenasennusta varten)
Tämä virhe voi ilmetä, vaikka Tuo tietokoneen kartta -painike olisi aktivoitu. Ratkaisin sen liittämällä polttoaineen korjausarvot toiseen PCV-tiedostoon, joka aktivoidaan itse PCV-sovelluksessa :) Jos kopioit ja liität r3 PCV -korjausarvot r6 PCV-tiedostoon, jossa on laaja kierroslukualue, ja lataat sen, se latautuu hyvin ilman virheitä.
Mielestäni tämä on ainoa kiertotie virallisen ratkaisun puuttuessa, ja olen pahoillani, että ftecu ei ole pystynyt ratkaisemaan tätä ongelmaa pitkään aikaan, mutta olen iloinen, että he löysivät toimivan ratkaisun. Kirjoitan tätä toivoen, että muut käyttäjät löytävät hyvän ratkaisun ongelmiinsa.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen