Helpforum

Geen beschikbare licentie, geen hersteloptie gepresenteerd.

tylerwatt12@gmail.comtylerwatt12@gmail.com Berichten: 3Verified User
bewerkt May 2 in ECU Licensing

Ik ben op zoek naar hulp met betrekking tot een probleem dat ik tegenkwam tijdens een poging mijn ECU te flashen. Tijdens het proces werd mijn laptop onverwacht uitgeschakeld, waardoor het schrijfproces werd verstoord. Sindsdien kan ik de flash niet meer hervatten, omdat het systeem mij nu vraagt een nieuwe licentie aan te schaffen zonder enige optie voor licentieherstel aan te bieden. Ondanks dat ik tweemaal per telefoon en tweemaal via e-mail contact heb opgenomen met FTECU, heb ik geen enkel antwoord of advies ontvangen. Dit gebrek aan communicatie is zeer zorgwekkend voor een product waar ik 7 miljoen HVjoI4lDs aan heb besteed. Ik heb stappen voor probleemoplossing geprobeerd, zoals het uit- en inschakelen van mijn pc en het starten van de fiets, maar het mocht niet baten. Als ik mijn licentiegeschiedenis op de website controleer, wordt alleen "flash init" weergegeven. Omdat de FTECU schijnbaar onbewerkte blokken naar flashgeheugen of EEPROM schrijft, zou het herschrijven van de flash een triviale taak moeten zijn, maar het lijkt erop dat ik wordt geremd door het licentiebeschermingsmodel (DRM), waarbij ik mogelijk een controlesom online verifieer? Ik heb ook begrepen dat dit licentiemodel niet altijd zo is geweest. Het is ontmoedigend om zoveel anderen op dit forum met dezelfde problemen te zien, die ik zou beschouwen als een achteruitgang in gebruiksvriendelijkheid, vooral als dit een directe invloed heeft op de bruikbaarheid van het product en de algehele klantervaring. Alle steun en inzichten worden zeer op prijs gesteld.

Comments

  • tylerwatt12@gmail.comtylerwatt12@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Het is twee weken geleden dat ik voor het eerst contact opnam met FTECU met dit probleem, dit is zeer teleurstellend. Bovendien lijkt het erop dat zowel Todd als Jason, die eerder licentieresets deden, niet langer bij het bedrijf werken. Ik heb e-mails naar de eigenaar gestuurd, verkoopmail, talloze keren gebeld. Ik vind het echt vervelend om hierover te klagen, maar als je een softwareoplossing verkoopt, moet er ondersteuning voor zijn. Ik ben momenteel andere opties aan het onderzoeken om dit opgelost te krijgen, zonder dat ik FTECU nog een $100 geef (dat is wat mij als oplossing werd verteld.) Ik weet niet of jullie pijn hebben om geld of niet geloven dat ik eigenlijk maar één ECU flash, maar dit is niet hoe klanten hoe dan ook behandeld moeten worden.

Meld je aan of registreer je om te reageren.