Helpforum

AIM Solo 2 DL

hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Berichten: 7Verified User

Heeft u aanbevolen instellingen zodat mijn AIM Solo 2 DL gegevens van mijn ECU kan ontvangen? Ik heb een 2017 R6 met je volledige racepakket. Wanneer ik mijn gegevens download, komen de onafhankelijke AIM-gegevens (bijv. GPS, versnellingsmeters, enz.) Correct terug, maar de ECU-gegevens komen terug als rechte lijnen, vierkante golven of een andere niet-sensuele weergave. Bedankt.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als u hier meer over te weten komt, neemt u spoedig contact met u op.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo Haim, heeft u de FTECU Extended Data in de ECU ingeschakeld? Heb je het XC1 Can Config-bestand geüpload naar je Solo2 DL? Bedankt, Jason A.

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Berichten: 7Verified User

    Hallo Jason, ja. De CAN-configuratie is "R1stream032617" (20170327_001836_009614.xc1) Bedankt. Haim

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Haim, dat XC1-bestand is waarschijnlijk uw probleem. Laat me je nog een sturen om het te proberen. Ik moet het naar je e-mailen omdat ik de XC1 niet aan dit forum kan koppelen. Bedankt, Jason A.

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Berichten: 7Verified User

    Hallo Jason, sorry voor de vertraging. Het nieuwe bestand dat je me hebt gestuurd, is geslaagd. Al mijn ECU-gegevens verschijnen nu. Ik moest de schaal op enkele kanalen in Race Studio veranderen om betekenisvolle grafieken te krijgen, maar het lijkt allemaal goed te werken. Dank je. Ik waardeer de hulp zeer. Haim

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Haim, geweldig nieuws, blij dat het nu voor je werkt! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.