Tukifoorumi

AIM Solo 2 DL

hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Viestejä: 7Verified User
sisään R6

Onko sinulla suositeltuja asetuksia, jotta AIM Solo 2 DL voi vastaanottaa tietoja ECU-laitteelta? Minulla on vuoden 2017 R6 täydellisellä kilpailupaketilla. Kun lataan tietoni, riippumattomat AIM-tiedot (esim. GPS, kiihtyvyysmittarit jne.) Tulevat takaisin oikein, mutta ECU-tiedot tulevat takaisin suorina viivoina, neliöaaltoina tai jollain muulla ei-aistisella esityksellä. Kiitos.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kun tiedät tämän, otamme sinuun yhteyttä pian.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei Haim, Otitko FTECU-laajennetut tiedot käyttöön ECU: ssa? Lähettikö XC1 Can Config-tiedoston Solo2 DL -laitteeseesi? Kiitos, Jason A.

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, kyllä. CAN-kokoonpano on "R1stream032617" (20170327_001836_009614.xc1) Kiitos. Haim

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Haim, XC1-tiedosto on todennäköisesti ongelmasi. Annan lähettää sinulle uuden kokeilla. Minun on lähetettävä se sinulle sähköpostitse, koska en voi liittää XC1: tä tähän foorumiin. Kiitos, Jason A.

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, anteeksi viivästyminen palaamassa sinuun. Uusi tiedosto, jonka lähetit minulle, teki tempun. Kaikki ECU-tietoni näkyvät nyt. Minun piti muuttaa asteikkoa muutamalla Race Studion kanavalla saadaksesi tarkoituksenmukaisia kaavioita, mutta kaikki näyttää toimivan hyvin. Kiitos. Arvostan suuresti apua. Haim

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Haim, upea uutinen, iloinen, että se toimii nyt! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.