Helpforum

graves 3/4 geïnstalleerd, welke kaart moet ik uploaden?

herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Berichten: 8Verified User

Hallo daar, zoals de titel aangeeft, heb ik een 3/4 systeem geïnstalleerd. Nu zie ik in de bestanden van derden dat er een 3/4 gravenbestand is. Mijn vraag is: upload ik het onbeperkte r1-bestand voor mijn fiets als basis EN het graven 3/4-bestand of upload ik gewoon het graven 3/4-bestand? Ik vraag het, want er is geen brandstofkaart in het 3/4 bestand die ik kan zien, alleen opties voor het afsluiten van exup-kleppen en dergelijke?

tagged:

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Je downloadt gewoon het Graves 3/4-bestand en flasht dat naar je ECU. De reden dat je geen brandstofkaarten in het Graves-bestand ziet, is omdat het is vergrendeld zodat die items verborgen zijn en niet kunnen worden gewijzigd (of gekopieerd).

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Ik begrijp het, bedankt voor je hulp

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Maak je geen zorgen! 👍️

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Berichten: 8Verified User

    hallo sorry voor de constante pesterij, ik heb het bestand opgemerkt dat ik wil flitsen in de notities het zegt dat het het beste werkt met "actieve afstemming, voorraadluchtfilter en pompgas" nu weet ik dat ik smogblokkering heb, dus ik weet dat ik de AIS-klep, ik heb echter niet de actieve afstemmingsset. Is er iets dat ik moet "deactiveren / inschakelen", alles wat ik moet controleren in de diagnostische code manager? Nogmaals bedankt voor de hulp -Herb

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Heb je een volledige uitlaat? Gebruikt u nog steeds de standaard O2-sensor?

Meld je aan of registreer je om te reageren.