Helpforum

Licentie

Djust61@gmail.comDjust61@gmail.com Berichten: 3Verified User

ik kocht een fiets kwam met kabel om te flashen Ik kreeg niet het eigendom van de licentie, dus ik kocht ook een nieuwe met een actieve melodie, maar ik steek hem in en alles wat er staat is ongeldige e-mail van de gebruiker voor dit apparaat, welke stappen moeten moet ik alles op mijn naam zetten zodat ik het kan flashen?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet het e-mailadres en wachtwoord van de vorige eigenaar krijgen, zodat u toegang kunt krijgen tot het account waarop de USB Data Link-kabel is geregistreerd. Merk op dat het e-mailadres niet kan worden gewijzigd, dat is om veiligheidsredenen permanent; maar u kunt het wachtwoord naar uw voorkeur wijzigen. Nadat u het wachtwoord hebt gewijzigd, sluit u de USB-kabel aan, opent u de Tuning Suite, gaat u naar Gebruiker> E-mail bijwerken en wijzigt u de registratie van de USB-kabel.

  • Djust61@gmail.comDjust61@gmail.com Berichten: 3Verified User

    ik kocht de fiets van een dealer, ze zouden me het telefoonnummer van de jongens niet geven, maar ik heb zijn naam en dat is het, ben ik genaaid?

  • Djust61@gmail.comDjust61@gmail.com Berichten: 3Verified User

    ook bezit ik een kabel van een vorige fiets, kan ik die kabel gewoon gebruiken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, als u een USB Data Link-kabel bij u hebt geregistreerd, kunt u die gebruiken.

Meld je aan of registreer je om te reageren.