Helpforum

Nieuw hier - Help alstublieft

balkor2@gmail.combalkor2@gmail.com Berichten: 2Verified User

Dus kocht ik de Active Tune, Graves Full Exhaust, Bike Side harnas die ik kon aansluiten en de Active Tune inschakelde. Ik ben aan het leren. Het grootste wat ik heb geleerd: als je alles goed doet, heb je niets geleerd (probleemoplossing). Tijdens het proces had ik verschillende bestanden aan de linkerkant en ik heb er een aantal verwijderd in een poging op te ruimen wat ik zie, en ik heb per ongeluk de verkeerde verwijderd. Dus NU probeer ik er weer in te gaan en alles te blijven verbeteren. (of in ieder geval meer leren). Nou, nu ga ik naar binnen en er staat: "Geen geregistreerde ECU gevonden. Wilt u een nieuwe licentie voor deze ECU kopen?" ECU is (fysiek) niet veranderd. Ik heb zojuist de zijbestandsboom verwijderd (en heb er geen één opgeslagen). Ik gebruikte bestandsbeheer en kreeg het onbeperkte bestand voor mijn ECU (BAT-8591A-60 (US)). Ik dacht dat als ik alleen maar de ECU zou lezen, deze eruit zou komen en ik zou doorgaan, maar dat is niet het geval, want er staat: "Kan geen verbinding maken met de ECU. Dit ECU-type is van nature niet leesbaar. Houd er rekening mee dat leespogingen zullen mislukken met deze ECU type, tenzij deze ECU al met uw account is geflasht." het is geflitst. Dus ik druk op ok en het blijft daar staan met "Requesting ECU ID..." Ik heb het verprutst... kun je helpen?

Comments

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Ik weet niet zeker of dit voor jou het geval is, maar aangezien je de volgende dag een bevestigd schrijven kreeg, vermoed ik van wel. Zodra u succesvol heeft geschreven, moet u de afstemkabel en de voeding van de ecu loskoppelen voordat u de volgende schrijfbeurt uitvoert. Hiermee wordt de schrijfsessie in de ecu effectief afgesloten.

  • balkor2@gmail.combalkor2@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Het korte antwoord is dus dat de draad beschadigd was (probleem voor beginners). Draad gerepareerd en alles is goed :)

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Fijn dat je alles voor elkaar hebt gekregen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.