Helpforum

Verkeerde ECU-software geflasht?

adameister@gmail.comadameister@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo, ik flitste mijn 2020 met het onbeperkte bestand voor 2020 ECU deel 1332 voordat ik me realiseerde dat het niet de QS Enable-optie bevatte. Na het lezen van dit forum, lijkt het erop dat ik het onbeperkte bestand voor 2018 ECU deel 1332 had moeten gebruiken, dat wel de QS-optie bevat. Kan je bevestigen? Als dat het geval is, moet ik dan een andere licentie kopen om het andere bestand te flashen? Bedankt.

Comments

  • adameister@gmail.comadameister@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Maakt niet uit, kreeg een reactie op mijn e-mail met het juiste bestand.

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Ik geloof dat ik hetzelfde heb gedaan en er nu mee omga. Ik flitste de z400 onbeperkt met andere nummers dan mijn ecu in mijn fiets. Elke keer als ik probeer te reflashen met mijn juiste nummers, staat er geen licentie gevonden. Frustrerend maar mijn fout. Ik heb een 21 ninja 400 abs alle tips zouden zeer op prijs worden gesteld

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Vermeld alstublieft uw ecu-PN en het bestand dat u er het eerst in hebt geflasht. Probeer ook het standaardbestand (niet het onbeperkte) dat overeenkomt met uw ecu-onderdeelnummer en kijk of het werkt.

  • m29workshop@gmail.comm29workshop@gmail.com Berichten: 1Verified User

    ik flash mijn R6 frimeware met r7 en nu kan ik frimeware niet naar stock veranderen, help me alsjeblieft

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    probleem opgelost via e-mail

Meld je aan of registreer je om te reageren.