Tukifoorumi

Vilkkui väärä ECU-ohjelmisto?

adameister@gmail.comadameister@gmail.com Viestejä: 2Verified User

Hei, päivitin vuoden 2020-sovellukseni rajoittamattoman tiedoston 2020 ecun osalle 1332, ennen kuin tajusin, että se ei sisältänyt QS Enable -vaihtoehtoa. Tämän foorumin lukemisen jälkeen näyttää siltä, että minun olisi pitänyt käyttää 2018 ECU:n osan 1332 rajoittamatonta tiedostoa, joka sisältää QS-vaihtoehdon. Voitko vahvistaa? Jos näin on, täytyykö minun ostaa toinen lisenssi, jotta voin flash-tiedoston? Kiitos.

Kommentit

  • adameister@gmail.comadameister@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Ei väliä, sain sähköpostiini vastauksen oikean tiedoston kanssa.

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Viestejä: 3Verified User

    Uskon, että olen tehnyt saman asian ja käsittelen sitä juuri nyt. Vilkutin z400 rajoittamatonta eri numeroilla kuin ecu pyörässäni. Joka kerta kun yritän käyttää oikeita numeroita, se sanoo, että lisenssiä ei löydy. Turhauttavaa, mutta minun virheeni. Minulla on 21 ninja 400 abs, kaikki vinkit arvostetaan suuresti

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Listaa ecu-PN-numerosi ja tiedosto, jonka siihen ensimmäisen kerran siirsit, ja kokeile myös ecu-osanumeroasi vastaavaa varastotiedostoa (ei rajoittamatonta) ja katso, että se toimii.

  • m29workshop@gmail.comm29workshop@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Flashin R6-frimewareni r7:llä, enkä nyt voi vaihtaa frimeware-ohjelmaa varastoon, auttakaa minua

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    ongelma ratkaistu sähköpostilla

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.