Helpforum

Hulp nodig bij diagnostische codes om uit te schakelen voor My 2018 R1 Setup

Doulos1992@gmail.comDoulos1992@gmail.com Berichten: 5Verified User

Hallo FT-ECU-forum, ik neem contact op met een vraag over de diagnostische codes die ik moet uitschakelen voor mijn specifieke configuratie, en ik hoop dat sommigen van jullie wat advies kunnen geven. Mijn motorfiets is een Yamaha R1 uit 2018 en ik heb hem uitgerust met de volgende aanpassingen: - De FTEcu Yamaha Active Tune AFR Self Tuning ECU Kit - De FlashTune ECU Type 8 Yamaha R1 RM R1S FZ10 MT-10 R6 Bike Side Tune Kit - Graves Motorsports Smog Block Off-platen voor Yamaha Sportbikes - Graves Yamaha R1 Cat Eliminator-uitlaatklep Type-R - Een raceluchtfilter Ik had eerder een kaart ontvangen van Graves Motorsports die zeer goed functioneerde. Bij het opzetten van deze kaart werkte ik samen met een installateur om te bepalen welke diagnostische codes moesten worden uitgeschakeld. Dit was ongeveer een of twee jaar geleden. Onlangs is de accu van mijn fiets overleden en is vervolgens onderhouden door een dealer. Toen ik weer aan het rijden was, merkte ik dat het controlelampje brandde. Bij het aansluiten van mijn fiets op mijn computer, lijkt het erop dat de O2-sensor een fout veroorzaakt. Na vergelijking met mijn vorige kaart, heb ik ontdekt dat sommige codes zijn gereset. Nu weet ik niet zeker welke codes ik veilig moet uitschakelen gezien mijn huidige configuratie. Ik zou elk advies of begeleiding in deze kwestie zeer op prijs stellen. Welke diagnostische codes moet ik uitschakelen met mijn huidige configuratie? Bij voorbaat dank voor uw hulp.

tagged:

Comments

Meld je aan of registreer je om te reageren.