Helpforum

Ik ben een noob hoop dat iemand licht kan werpen

skate_board26@yahoo.comskate_board26@yahoo.com Berichten: 1Verified User

ik heb zojuist mijn bench tuner "kit" ontvangen van FTECU dit is de eerste keer dat ik ooit een motor probeer af te stemmen of ooit zo ver heb gemaakt lol ik heb een r1 raven uit 2018 ik heb een 3/4 M4 street slayer uitlaat geïnstalleerd anders dan de fiets is 100% voorraad ik heb gemerkt dat het mager is sinds de kat verwijderen en uitlaat installeren wat me hier heeft geleid ik heb veel goede dingen gehoord over FTECU en besloot het een kans te geven ik volgde de aanwijzingen en downloadde de software en was als ik naar de openbare bestanden keek, maar alleen de bestanden 'stock' en 'onbeperkt' zag die van toepassing zijn op mijn specifieke fiets en jaar, merkte ik op dat graves kaarten aanbiedt voor de R1, maar alleen tot 2017.Ik weet niet zeker of het zou werken voor mijn 2018 en wilde niet riskeer enige schade dus besloot om ze niet te gebruiken kan iemand enig licht werpen of me in de goede richting wijzen id zoals wat informatie over wat de "onbeperkte" bestanden zijn, andere ze onbeperkte gaskleppenkaarten en ik zou uitgaan van emissies wat kan ik doen met betrekking tot mijn magere probleem ben geen deuntje r en voel me niet op mijn gemak bij het afstemmen of zelf aanpassingen maken, bedankt voor je tijd

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U wilt er zeker van zijn dat u alleen bestandsdeelnummers gebruikt die overeenkomen met uw ECU-onderdeelnummer. Met dat het geval was, hebt u het juiste gedaan door het Graves-bestand van 2017 niet te gebruiken. Ik stel voor om het onbeperkte bestand voor uw toepassing te gebruiken. Die kaart is vrijwel precies wat u denkt dat het is. We nemen de standaardkaart en verwijderen alle op snelheid / versnelling / emissie gebaseerde beperkingen en optimaliseren deze vervolgens voor prestaties in het algemeen met een volledig uitlaatsysteem. Het 3/4 systeem dat je hebt, zal niet veel anders zijn dan een volledig systeem, dus die kaart zou prima voor je moeten werken. Bedankt, Jason A.

  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Berichten: 5Verified User


Meld je aan of registreer je om te reageren.