Helpforum

knipperende r1

gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Berichten: 9Verified User

Ik heb de ECU uitgelezen om er zeker van te zijn dat de instelling in orde was. En probeerde toen terug te schrijven, en het zegt geen licentie gevonden Gelieve te adviseren Licentie nu: 00681D5D

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik heb de status van uw licentie gecontroleerd en deze is goed. Het lijkt erop dat je een hardware-verbindingsprobleem hebt. Voer de 6-pins zijharnastest uit die u op de voorpagina van het forum vindt en rapporteer met uw resultaten. Groeten

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Hallo, ik heb de 6-pins-test gedaan en de brandstofpomp startte niet en deed ook de voltmeter-test, die een constante 5,05-spanning liet zien.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Welk ECU-bestand probeer je te flashen en komt het ook overeen met je onderdeelnummer? Zorgt u ervoor dat u de aanwijzingen precies opvolgt? Groeten

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Hallo, ik probeer dit bestand te flashen:

    Dit bestand komt overeen met mijn ECU. Het is geen probleem om het bestand van de ECU te lezen, het is alleen wanneer ik probeer te schrijven. Ik zal nog een poging doen om 100% zeker te zijn dat ik de stappen volg. Ik ben er vrij zeker van dat ik alles goed doe. Zoals ik de ECU eerder heb geflitst, zelfs als deze in 2018 was.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Je rijbewijs is in goede staat en de harnastest is geslaagd. Het enige wat ik kan bedenken is of je niet ingelogd bent, de internetverbinding zwak/instabiel is of hoogstwaarschijnlijk iets tijdens het flashen. Probeer het opnieuw en laat me weten hoe het gaat. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.