Tukifoorumi

Erittäin mukava tuote (t)

joel@middlefingerspeedshop.comjoel@middlefingerspeedshop.com Viestejä: 6Verified User

Rakennan show -autoja, jotkut ruiskutetaan polttoainetta (useimmat nykyään) ja olen käyttänyt vain 4 erilaista viritysohjelmistoa monien vuosieni aikana. Ostin vuoden 2018 GSXR1000: n, jätin sen varastoon 8000 mailia, ja minun piti vain hankkia sille autoblip. Ostin penkki- ja autoblip -sarjan ja voin sanoa vain erittäin mukavaa! Ammatissani et vain saa niin paljon. Nyt työskentelen ETV -karttojen parissa ja jokainen tila A, B, C ovat samat paitsi 1. vaihteen kartat. Yritän hienosäätää sitä juuri sen verran, että pyörät pysyvät loitolla, joten minulla on nyt kolme erilaista 1. vaihdekarttaa kokeiltavana.

tagged:

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kiitos ystävällisistä sanoista. Onko sinulla kysyttävää näiden karttojen säätämisestä? Kiitos, Jason A.

  • joel@middlefingerspeedshop.comjoel@middlefingerspeedshop.com Viestejä: 6Verified User

    Kevät tulossa ja sain kaikki "virityslaitteistoni" valmiiksi. Otettiin tehdasputki, poistettiin muuntaja ja lisättiin 18 mm:n tulppa leveälle nauhalle sekä mittari ja loggeri. Piti tehtaan O2 paikoillaan. En ole vielä poistanut PAIR-injektiota.

    qkWXcgHp8

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.