פורום תמיכה

DTC לאחר פלאש ECU

SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

משעמם לי בזמן החורף מכיוון שזה פשוט מאוד חיברתי את מחבר GSXR 1000, 2020 Diag vi BT לאפליקציית Android Torque Pro רק סקרן מה אוכל לראות מהאפליקציה הזו ולבדוק קודי תקלות בסופו של דבר. ללא קשר Byke זה להשתמש באוטובוס CAN עבור תקשורת מודולים שונים, עבור DIag זה K-Line. סריקת קודי תקלות מאפליקציית Torque הראתה 4 DTC ותהיתי איך זה אפשרי לאחר החזרת ECU למפה 17-19 GSXR1000 - 32920-17KG2 (EU) ללא הגבלה, מהבנתי על ידי קוד ECU Flash DTC גם נמחקים. לא כדי להטעות אין שגיאות ב- byke Dash ו- byke עובד כרגיל, אלא רק סריקת מומנט מציגה את קודי התקלות האלה. בטח מ- FT UI O2, PAIR ו- EXCVA מושבתים ו- HW מוסר מכיוון שיש לי פליטה מלאה של Akra ו- PAIR מוסר במקום בו מותקנות צלחות חסימות. אין דאגות אך תוהה כיצד מאוחסנות שגיאות אלה לאחר הבזק ECU מכיוון שכל המכשירים מצילום המסך מושבתים על ידי FT?


הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, יתכן שאלה יכולים פשוט להיות מאוחסנים קודי תקלות ולכן הם לא באמת מופיעים כתקלה במקף שלך. אם אתה מנקה את כולם כשהאופניים מהבהבים, סביר להניח שהם לא יחזרו. אבל אם האופניים פועלים כרגיל ואין להם אור על הדש, לא הייתי דואג לזה יותר מדי. תודה, ג'ייסון א.

  • SMFreakSMFreak הודעות: 18Verified User

    היי, לעת עתה בזמן שהמנוע פועל במוסך (לא נסעה לאחר פינוי תקלות) פיניתי את כל קודי התקלות מלבד EXCVA. זה מופיע שוב. באופן כללי לא אכפת לי מאלה שמסתתרים או נניח תקלות מאוחסנות כל עוד byke פועלת כרגיל, אך לאחר מחיקתן הן לא צריכות להופיע שוב מכיוון שכל הפונקציות שהוזכרו הושבתו באמצעות מפת FT ללא הגבלה במקביל על ידי הסרת כל HW הנדרש. רק רציתי לשתף.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה מוזר אם כי תודיע לי אם תקלות נוספות מופיעות לאחר שרכב על האופניים בבקשה. תודה, ג'ייסון א.

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User

    היי ג'ייסון, אני גם רואה את אותו הדבר בכלי obd אבל אין FI בלוח המחוונים (אני חושב שזה נורמלי וזה בסדר) כל האופניים המהבהבים יציגו את זה גם אם תכניס אליהם כלי אובד אלא אם אני טועה, מעניין נושא אז הצטרפתי, מחיקת אותם לא תנקה אותם הם יחזרו:

    oI5xPEabHwP

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, שמח שהנורה לא נדלקת עם המקף לפחות. תודיע לי שוב על קובץ מספר חלק ECU שהבהבתי ואני ארשום זאת. תודה, ג'ייסון א.

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User

    היי, מספר חלק של Ecu: 17k02 הקובץ הוא ללא הגבלה, אני חושב שאם נעשה את obdII או נסרוק באופניים אחרים אולי זה יהיה אותו הדבר? רוב האנשים לא יודעים איך להריץ obdII test על gsxr1000 זה קל כל מה שאתה צריך זה מתאם

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User

    רק רציתי להוסיף שיש לי את מתג כלי השירות וכשאני מגדיר אותו (מופעל) המקף אומר (C00) אז הכל בסדר אבל לא בטוח למה obdII נותן לנו את 4 הקודים, מעניין אבל לא בעיה.

היכנס או הירשם כדי להגיב.