Supportforum

Professionell licens

ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Inlägg: 7Verified User

Jag vill köpa en professionell licens för min ecu, hur kan jag köpa den, jag delar min arness med meenmotorsport, jag blinkar redan min ecu från min cykel

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilket år R6 har du? Vilket konto använder du för att blinka din cykel? Tack, Jason A.

  • ericksanchez64fullgas@gmail.comericksanchez64fullgas@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    R6 är 2017 och kontot är ameen@meenmotorsports.com

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag kan skicka en särskild beställningsfaktura till dig för Race Team -licensen. Vilket konto skulle du vilja betala med? Tack, Jason A.

  • HALLO Jason Jag skulle vilja betala det med kontot för ameen @ meenmotorsports Jag vill fråga dig om du kan blinka en ecu som redan har blinkat. hälsningar Erick Sanchez

  • Skicka mig till ericksanchez64fullgas@gmail.com den särskilda fakturan för att göra betalningen via PayPal eller amex -hälsningar

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag har precis skickat fakturan till dig, meddela mig om du inte får den. Tack, Jason A.

  • HALLO JASON JAG HAR EN ECU, ATT JAG ALLTID GJORDE FLASHINGEN MED No. 2316C59E LICENS, ERICK S

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Hej Jason! Tror du att det är möjligt för mig att uppgradera min licens till en professionell licens? Eller måste jag köpa en ny? Jag behöver inte hårdvaran, bara licensen för att låsa upp alla proffsfunktioner. Tack! Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Ja, jag kan fakturera dig för just pro -licensen om du vill. Pro -licensen i sig är $1000. Meddela mig om du vill att jag ska skicka fakturan åt dig. Tack, Jason A.

  • Hej Jason, jag köpte proffslicensen på ameen-kontot, bara när jag vill använda den står det att det inte finns någon licens, du kan hjälpa mig, hälsningar erick sanchez

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Licensen visar att den finns kvar och är oanvänd. Kan du mejla mig istället för på forumet för detta? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.