Supportforum

Cykeln stängs av när någon gas appliceras efter Power Commander-kartan

Jag köpte standard-ecu-blixtkit för min 2018 mt10 och cykeln vägrar att köra när en power commander-karta läggs till. Den kommer att köra den obegränsade låten helt bra, men så snart den nya kartan appliceras stängs den av när du rör gasen. Jag såg verkligen fram emot de låga maktvinsterna som sägs komma från power commander-kartan. Ja, jag har testat alla P / C-låtar. Ja, jag laddar ner rätt filer och tillämpar låten på min cykel. Ja, jag har försökt installera det flera gånger. SNÄLLA HJÄLP!

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vad är ditt ECU-artikelnummer? Vänligen maila mig några av de PC-låtar du försökte. Tack, Jason A.

  • joze@kodi.sijoze@kodi.si Inlägg: 2Verified User
    Jag har några problem. hittade du the orsak of the-problem? 
    

    regards Joze

  • sammysteinberg@gmail.comsammysteinberg@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Skumpande. Jag försöker göra samma sak. När jag försöker importera PC -bränslekartan importerar programvaran "negativa" värden från PC -kartan och matar in "0" -värden i bränsletabellerna. Så när gasreglaget överhuvudtaget rör sig, sänker ecu bränslet och cykeln dör omedelbart. Jag använder LeoVince slipon/midpipe -kartan direkt från dynojets webbplats och går vidare till den obegränsade MT10 -filen. Har någon kommit på det här ännu?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, den PC -bränslekartan fungerar inte som du försöker använda. Antingen är bränsleaxelns linje inte korrekt eller så finns det mer än bara en bränsletabell i den PC -filen. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.