Supportforum

Tuner tillgång till ecu?

teDorteDor Inlägg: 10Verified User

Hej, jag är faktiskt inte nöjd med mitt ft -resultat. Kan jag fortfarande skicka min ecu till en tuner för att blinka min ecu? Eller är min ecu låst nu? Om ja, hur kan jag ställa tillbaka min ecu till lager och öppna för alla? Med vänlig hälsning André

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Ja, du kan skicka din ECU till någon annan för att blinka om du vill. Tänk bara på att Woolich inte kan skriva över en FTECU -blinkad ECU på grund av att de inte har det bootloadade säkerhetsprotokollet. Vi kan skriva över deras ECU: er men av någon anledning har de inte gjort vårt. Tack, Jason A.

  • teDorteDor Inlägg: 10Verified User

    Hej Jason Hur kan jag återställa min ecu till lager, så min tuner kan blinka min ecu med woolich? Med vänlig hälsning, André

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej Du kan prova att blinka din ECU med lagerfilen för att se om det kommer att fungera. Tack, Jason A.

  • teDorteDor Inlägg: 10Verified User

    Lagerfilen jag sparade från min cykel? Eller lagerfilen från din mapp i ftecu? Med vänlig hälsning, André

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det spelar ingen roll, du kan prova någon av dem. Kanske har Woolich uppdaterat något i sitt system för att få det att fungera nu. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.