Helpforum

Tunertoegang tot ecu?

teDorteDor Berichten: 10Verified User

Hallo, ik ben eigenlijk niet blij met mijn ft-resultaat. Kan ik mijn ecu toch naar een tuner sturen om mijn ecu te flashen? Of zit mijn ecu nu op slot? Zo ja, hoe kan ik mijn ecu weer op stock zetten en voor iedereen openen? Groetjes André

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ja, u kunt uw ECU naar iemand anders sturen om nog steeds te flitsen als u dat wilt. Houd er rekening mee dat Woolich een FTECU-geflitste ECU niet kan overschrijven omdat ze niet over het bootloaded-beveiligingsprotocol beschikken. We kunnen hun ECU's overschrijven, maar om de een of andere reden hebben ze de onze niet gedaan. Bedankt, Jason A.

  • teDorteDor Berichten: 10Verified User

    Hey Jason Hoe kan ik mijn ecu weer op stock zetten, zodat mijn tuner mijn ecu kan flashen met Woolich? Met vriendelijke groet, André

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo U kunt proberen uw ECU te flashen met het stockbestand om te zien of het zal werken. Bedankt, Jason A.

  • teDorteDor Berichten: 10Verified User

    Het stockbestand dat ik van mijn fiets heb bewaard? Of het voorraadbestand uit uw map in ftecu? Met vriendelijke groet, André

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het maakt niet uit, je kunt beide proberen. Misschien heeft Woolich iets in hun systeem bijgewerkt om het nu te laten werken. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.