Helpforum

Gesloten lus met ActiveTune?

KnasseKnasse Berichten: 2Verified User

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb zojuist de ftecu ActiveTune-kit op mijn Tracer 900 geïnstalleerd. Ik heb maar een paar ritten gemaakt, gevolgd door het knipperen van de geleerde trims, en elke keer was de verbetering echt merkbaar, met echt soepele gasbediening en geen stotteren meer zoals het geval was met de standaardflits en O2-sensor 😊 Ik vraag me gewoon af - om Live Correction te laten werken, moet Closed Loop worden ingeschakeld of uitgeschakeld? Ik denk dat als het is uitgeschakeld, de ECU het signaal van de AT lambda-controller kan negeren, niet? Bedankt - Knasse

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Die instelling zou er niet toe moeten doen, omdat ActiveTune verondersteld wordt te overschrijven wat het ook is ingesteld. Heb je het momenteel in- of uitgeschakeld? Bedankt, Jason A.

  • KnasseKnasse Berichten: 2Verified User

    Hallo Jason, Bedankt voor het snelle antwoord. Het is momenteel uitgeschakeld. Ik vroeg me gewoon af of ik het voor live-correctie moest inschakelen om echt te werken - goed om te weten, ik hoef me er geen zorgen over te maken :) Bedankt, Knasse

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ok, laat het dan uitgeschakeld en de ActiveTune zal doen wat het moet doen! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.