Tukifoorumi

Suljettu silmukka ActiveTunella?

KnasseKnasse Viestejä: 2Verified User

Hei, olen uusi tällä foorumilla ja olen juuri asentanut ftecu ActiveTune -sarjan Tracer 900 -laitteeseeni. Olen tehnyt vain muutaman ajon, jonka jälkeen olen vilkastellut opittuja koristeita, ja joka kerta kun parannus on ollut todella havaittavissa, todella tasainen kaasun säätö eikä enää änkyttämistä, kuten varastosalaman ja O2 -anturin tapauksessa 😊 Ihmettelen vain - pitäisikö suljetun silmukan ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä, jotta Live Correction toimisi? Luulen, että jos se on poistettu käytöstä, ECU voi jättää huomiotta AT lambda -ohjaimen signaalin, eikö? Kiitos - Knasse

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tällä asetuksella ei pitäisi olla väliä, koska ActiveTune -ohjelman on tarkoitus ohittaa kaikki asetetut asetukset. Onko se käytössä tai pois käytöstä tällä hetkellä? Kiitos, Jason A.

  • KnasseKnasse Viestejä: 2Verified User

    Hei Jason, kiitos nopeasta vastauksesta. Se on tällä hetkellä pois käytöstä. Mietin vain, pitäisikö minun sallia se, jotta live -korjaus todella toimisi - hyvä tietää, että minun ei tarvitse huolehtia siitä :) Kiitos, Knasse

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ok, jätä se sitten pois päältä ja ActiveTune tekee mitä sen pitää! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.