Helpforum

Geen geregistreerde ECU gevonden

sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

Hallo, dus ik heb mijn fiets al eens eerder geflitst en de laatste tijd heb ik geen zin meer om te veel backfire te hebben, dus ik probeerde opnieuw te flitsen. Het is een MT-07 uit 2015. Ik heb alles goed gedaan en toen ik op ECU schrijven klikte, verscheen er een bericht met de tekst Geen geregistreerde ECU gevonden, wilt u een nieuwe licentie voor deze ECU kopen. De e-mail is sbwang7@gmail.com, help alsjeblieft bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Uw licentie is nog steeds in een bevestigde staat, dus het is geen licentieprobleem, hoogstwaarschijnlijk hardware- of bestandsgerelateerd. Zorg ervoor dat u hetzelfde bestand met onderdeelnummers gebruikt als voorheen. Ben je ook aan de fietskant aan het flitsen of aan de bank aan het flitsen aan deze ECU? Bedankt, Jason A.

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hallo, ik denk dat het zijwaarts knippert? Ik weet het verschil niet echt. Het is de MT07-kit. Ik heb geen bestanden en bedrading veranderd sinds de eerste keer dat ik het flitste.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er zijn een paar verschillende opties voor die fiets, maar laten we gaan met de knipperende kant van de fiets, omdat dit het meest gebruikelijk is. Selecteer in de Tuning Suite het tabblad Help en vervolgens Test Interface. Zorg ervoor dat Testinvoer is geselecteerd en we geven alleen om het getal tussen haakjes. Met alles aangesloten en de sleutel uit, geef me het nummer dat je ziet. Met alles aangesloten en toets aan, geef me het nummer. Bedankt, Jason A.

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Ok, dat zal ik proberen te doen als ik thuis ben

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hallo sorry ik was verhuisd en ik heb net de tijd om echt weer aan de fiets te werken. Ik heb foto's gemaakt van de interfacenummers, maar ik kan deze niet uploaden. Voor de testingangen toont het een 36 tussen haakjes wanneer de sleutel aan staat en 37 wanneer de sleutel uit is

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er is dus een soort verbindingsprobleem op het moment dat het er naar uitziet. Neem de installatie van het harnas aan de zijkant van de fiets door en controleer alle pinnen. Het nummer dat u wilt zien met toets uit is 0, 10, 20 of 30. Toets aan is 6, 16, 26, 36. Als u die cijfers eenmaal heeft, zou het geen probleem moeten knipperen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.