Supportforum

Server API-fel efter att ha flyttat till en ny bärbar dator

  • Få följande fel med den senaste versionen av FTECU: Server-Api-fel när du försöker logga in
  • Får inget svar (program oändligt försöker tget enheten registrerad) när du försöker registrera

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Har du en ny USB-kabel som du försöker registrera eller använder du din gamla fortfarande? Tack, Jason A.

  • Vill fortfarande jobba med den gamla ... Jag använde den bara inte på ett tag nu. Försökte bara igen ... samma felmeddelande. Till din portal kan jag logga in normalt, men inte via FTECU-verktyget.

  • Btw: Jag försökte avinstallera + rensa registerposter + installera om. Hjälpte inte.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, kan du skicka mig några bilder av kabeln du för närvarande försöker använda? Är det redan registrerat på ditt konto? Tack, Jason A.

  • karsten.breitkopf@kfzeonline.dekarsten.breitkopf@kfzeonline.de Inlägg: 6Verified User
    redigerad December 2020

    Ja - Det registrerades och fungerade tidigare.

  • Hej Jason, några uppdateringar om detta? Hur som helst ditt uttalande kommer att se ut, skulle vara trevligt att få en;) Tack Karsten

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Inlägg: 7Verified User

    Jag har samma problem efter att ha laddat ner SW till min nya dator. Jag får en popup vid inloggning som säger att jag behöver en giltig internetanslutning. Jag klickar på OK och försöker tp-inloggning igen och det fryser.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Skada, anslut din USB-kabel till datorn när du öppnar programvaran så går det inte igenom något problem. Tack, Jason A.

  • karsten.breitkopf@kfzeonline.dekarsten.breitkopf@kfzeonline.de Inlägg: 6Verified User

    Hej Jason, ämnet följdes inte upp av mig sedan början av året, men jag kollade nu igen. Även med USB-kabel korrekt ansluten och identifierad i enhetshanteraren får jag svaret "Ogiltigt inloggning" (tyska "Ungültige Anmeldeinformationen"). Finns det något jag kan läsa ut i enhetshanteraren som kan hjälpa dig att identifiera problemet?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, kan du logga in på vår webbplats med samma referenser inga problem? Jag vet att du är på vårt system för att komma på forumet förstås men inte säker på om du har det sparat för att alltid logga in dig. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.