Helpforum

2019 Kawasaki Ninja 650 ECU-opties

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Berichten: 4Verified User

De Kawaski Ninja 650 is een zeer populaire motorfiets. Ik was ERG teleurgesteld over de beschikbare opties voor de ECU-module (en het aantal beschikbare ECU-modelnummers). De Ninja 400 heeft meer opties dan de 650. Ik ben vooral geïnteresseerd in het verwijderen van foutcodes uit de toevoeging van AIS-back-off platen. Ik ben ook geïnteresseerd in het oplossen van gasklep / motorremmen die zeer vervelend zijn. Mijn vraag is of er meer onderzoek / updates / releases zijn voor de Ninja 650 (vooral het modeljaar 2019). Op dit moment overweeg ik serieus om over te schakelen naar de Woolich ECU Flash vanwege de beschikbare opties op hun website. Met respect, Mike

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De Ninja 650 heeft nooit zoveel ontwikkeling gehad vanwege het gebrek aan vraag van onze klanten. Ik zie dat er geen optie in het bestand is, maar als je de AIS van de fiets verwijdert, gooit hij dan nog steeds de code ervoor? Zorg ervoor dat u flitst met het onbeperkte bestand. Voor het afremmen op de motor is het wat lastiger omdat de motor niet per draad gas geeft. Het remmen op de motor wordt altijd afgesteld door hoe snel de gasklephuizen (TPS) sluiten ten opzichte van uw APS. Eerlijk gezegd weet ik niet zeker of we op dit moment nog meer aan deze motor zullen gaan ontwikkelen. Ik kan je hier echter zo goed mogelijk proberen te helpen. Bedankt, Jason A.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Berichten: 4Verified User

    Sorry voor het late antwoord. Ja, er wordt nog steeds de motorcode weergegeven. Ik weet dat er een manier is om de code uit te schakelen, maar in de fiets graven, gewoon een weerstand op de connector plaatsen ... laten we zeggen dat ik het zal doen als ik mopsen en filter moet vervangen. Er was veel graafwerk nodig, alleen voor een lichtje. Wat betreft het remmen van het gas... dit was de belangrijkste reden voor het knipperen. Ik weet dat flitsen een minimale upgrade is. Altijd gedaan. Maar hoopte dat FTECU op dit gebied robuuster was. Ik ga met een ander bedrijf of voeg een gasklepvergrendeling / cruisecontrol-kit toe. Gewoon een beetje teleurgesteld over FTECU op dit gebied. Ik zal in augustus van dit jaar op de dyno-fiets gaan. Misschien hebben ze een goede TPS-kaart. Ik ben niet ervaren genoeg om met cijfers te spelen (en niet verstrikt te raken in een situatie van leven/dood met gasbediening.).

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ja, de weerstandsmethode is op dit moment de beste manier. Je kunt het remmen op de motor een beetje aanpassen met behulp van de STP-waarden, maar het is gewoon niet zo effectief als een gaspedaal met een draadfiets zou zijn. Dat gezegd hebbende, het werkt nog steeds en ik weet zeker dat het goed zal zijn voor uw toepassing. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.