פורום תמיכה

אופציות לקוואסאקי נינג'ה 650 ECU 2019

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com הודעות: 4Verified User

Kawaski Ninja 650 הוא אופנוע פופולרי מאוד. התאכזבתי מאוד מהאפשרויות הקיימות עבור מודול ה- ECU (ומספר מספרי הדגם של ה- ECU הקיימים). לנינג'ה 400 יש יותר אפשרויות מאשר ל- 650. אני מעוניין במיוחד להסיר קודי שגיאה מהוספת לוח A-back-off. אני גם מעוניין לתקן כיבוי מצערת / בלימת מנוע שמאוד מעצבן. השאלה שלי היא אם יש עוד מחקר / עדכונים / שחרורים ל- Ninja 650 (במיוחד שנת הדגם 2019). בשלב זה, אני שוקל ברצינות לעבור ל- Woolich ECU Flash בשל האפשרויות הקיימות באתר האינטרנט שלהם. בכבוד, מייק

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, הנינג'ה 650 מעולם לא הושקע בה כמות של התפתחות בגלל חוסר הביקוש מצד הלקוחות שלנו. אני רואה שאין שום אפשרות בקובץ, אבל אם אתה מסיר את ה- AIS מהאופניים, זה באמת עדיין זורק את הקוד בשבילו? הקפד להבהב עם הקובץ הבלתי מוגבל בבקשה. לבלימת מנוע זה קצת יותר קשה כשהאופניים לא מצערים באמצעות חוט. בלימת מנוע מותאמת תמיד לפי מהירות סגירת גופי המצערת (TPS) ביחס ל- APS שלך. אני לא בטוח שנעשה כרגע עוד פיתוח שהאופניים האלה יהיו כנים. עם זאת, אני יכול לנסות לעזור לך הכי טוב שאפשר כאן. תודה, ג'ייסון א.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com הודעות: 4Verified User

    מצטער על התשובה המאוחרת. כן עדיין מוצג קוד מנוע. אני יודע שיש דרך להתנתק מהקוד, אבל לחפור באופניים רק כדי לשים נגד על המחבר ... בואו נגיד שאני אעשה את זה כשאצטרך להחליף פאגים ולסנן. הרבה חפירות כרוכות רק לאור. ככל שבירת המצערת הייתה זו הסיבה העיקרית להבהוב. אני יודע שמהבהב זה שדרוג מינימלי .. תמיד עשיתי. אבל קיוויתי ש- FTECU חזק יותר בתחום זה. או שאני הולך עם חברה אחרת או מוסיף נעילת מצערת / ערכת בקרת שיוט. רק קצת מאוכזב מ- FTECU בתחום זה. אעשה אופני דינו באוגוסט השנה. אולי יש להם מפת TPS טובה. אני לא מנוסה מספיק לשחק עם מספרים (ולא להיתפס במצב חיים / מוות עם שליטה במצערת).

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, כן שיטת הנגד היא הדרך הטובה ביותר כרגע. אתה יכול לכוונן את בלימת המנוע מעט באמצעות ערכי STP אבל זה פשוט לא יעיל כמו שמצערת על אופני תיל תהיה. עם זאת, זה עדיין עובד ואני בטוח שזה יהיה בסדר עבור היישום שלך. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.