Supportforum

Quickshifter klipptider

michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Inlägg: 10Verified User
redigerad May 2021 i R1

Hej, kan någon förklara mig kill-tabellen, klipptiderna är kortare vid lågt varvtal och alltid 90ms vid högt varvtal. Har det inte varit tvärtom? yamaha rn19 obegränsade, generiska hälsningar

kommentarer

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Inlägg: 10Verified User

    Tack för hjälpen, bra support 👍

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, tack för ditt tålamod, bra jobbat väntar! 👍️ Dina värden här är inte i millisekunder, värdet är faktiskt den tid en viss kod körs. Vid högre RPM körs koden snabbare, varför du ser ett större antal. Om du vill justera det manuellt måste du verkligen fokusera på varje RPM-område noggrant. Tack, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Inlägg: 10Verified User

    Hej, Jason tack för att svarstiden tycks vara väldigt kort. Så vad ska jag göra om jag vill ha mer klipptid? Varför kan jag inte ladda upp bilder?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag vet inte varför du varför du inte kan ladda upp bilder här, jag kan bara bra. Kanske är din filstorlek kanske för stor? Försök öka antalet under en längre klipptid. Ju högre varvtal du är desto större antal behöver du för att matcha ett mindre värde vid lägre varvtal. Exempelvis kan ett värde på 40 vid 5000 rpm vara relativt nära klipptiden till ett värde av 90 vid 14000 rpm. Du måste leka lite med det för att få det nära din smak är jag säker på. Tack, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Inlägg: 10Verified User
    redigerad May 2021

    Hej Jason jag kan ingenting ladda upp ingen länk ingen bild. Begär falsk status 403 eller 500 bildhälsningar Michael

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, nej, det var aldrig millisekunder som var felaktig information i det tidigare foruminlägget. Den information jag har gett dig i det här inlägget är korrekt. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.