Tukifoorumi

2019 MT07 Quickshifter-ONGELMA !!!

oti1167@hotmail.comoti1167@hotmail.com Viestejä: 1Verified User
sisään FZ / MT 07

Hei, minulla on vuoden 2019 MT07 (kehyksessä lukee 11/18). Minulla on FTECU-salama ennen Q: ta ja ostin Q: t viikko sitten. Salamalla on vain poimittu viritys PCV: stä, hidastettu leikkaus pois käytöstä ja fam-lämpötila alhaisempi, kaikki muu koskematon. Asensin Q: t oikein punaiseksi työntöä varten, oikean vivun suunnan jne. Puolesta. Ensimmäiset kaksi päivää pyörällä pyörimisen kaikki täydelliset ja tasaiset (Q-arvot). Yhtäkkiä kolmannen päivän pyörällä ajaminen (muuttamatta mitään) se hyppää, kun se saavuttaa pienimmän kierrosluvun. leikata kiihdytystä tai käyttää kytkintä vaihdettaessa, mutta Qs ei toimi ja pyörä on hyppy. Yritin jo yhdistää ja irrottaa, juoksin polkupyörällä Qs: n ollessa irti ja siinä ei ollut mitään ongelmia, muutin taulukoita ja karttoja, vaihdoin kaiken varastoon, muutin kaikki muuttujat Qs-osassa, kokeilin kirjaimellisesti kaikkea mitä kirjoitettiin tämän foorumin ja muiden foorumien toiseen viestiin eikä mitään. Olen poistanut ja asentanut vaihdetangon ja -vivun niin monta kertaa ja ilman tulosta, se vain lakkasi toimimasta eikä siirtynyt ylöspäin. Yritän todella, ettei minun tarvitse lähettää mitään toiseen maahan. Q: t ovat tarpeeksi kalliita lopettamaan työskentelyn kolmantena käyttöpäivänä, joten se on niin pettymys ja haluaisin tietää, miten voin ratkaista sen lähettämättä sitä takaisin. Viimeinen keino, jos minun on lähetettävä se takaisin, odotan korvaavan henkilön, en halua tuhlata rahaa vain nähdäksesi "toimiiko se"

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, teitkö anturin jatkuvuustestin nähdäksesi, sulkeutuuko piiri vai ei? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.