Helpforum

Active Tune-versieringen 2018 R1M

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

Hallo mensen. Ik heb vorig jaar de actieve melodie gekocht en geïnstalleerd, maar ik moet deze nog bijwerken. Besteed nogal wat tijd aan het praten met Kirk over het ticketsysteem en hij vertelde me dat dit een bekend probleem was dat je in de winter hoopte op te lossen. Ik hoopte dat met de nieuwe server / software iit zou worden gesorteerd, maar blijkbaar niet. Ik gebruik een aangepaste kaart die hij voor mij heeft gemaakt toen de onbeperkte voorraad mijn fiets brak. Nog nieuws hierover? Bedankt.

Comments

  • gsawyer22@hotmail.comgsawyer22@hotmail.com Berichten: 11Verified User

    Kunt u de onbeperkte kaart van de stock uitwerken die uw fiets breekt? Ik heb dezelfde fiets en maak me nu zorgen over het gebruik van die kaart. Heel erg bedankt.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dat probleem was toen opgelost, er zouden nu geen problemen mee moeten zijn. Registreer een datalog van uw ActiveTune. Ga naar Apparaat> Gegevens bekijken, het datalog-venster zou moeten verschijnen. Selecteer in de linkerkolom van "Kaartkanalen" RPM, TPS, Gemeten AFR, Doel AFR, AT_HW_STAT, AT_SW_STAT en AT_SW_LIMHIT. Start uw fiets en klik vervolgens op de groene "play" -knop in de linkerbovenhoek, en laat de fiets vervolgens ongeveer 30 seconden lopen, draai hem een beetje rond. Druk vervolgens op de stopknop, sla het bestand op en e-mail het bestand naar sales@ftecu.com zodat we het gegevensbestand kunnen bekijken. Bedankt.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Nu opgelost, maar in principe zou het beginnen, maar zodra je de gashendel opendeed, viel hij uit. Heeft het opgespoord tot P0601 en P1601 in de diagnostische manager die moet worden uitgeschakeld. Dit stond op de R1-kaart van 2017, omdat er op dat moment geen kaart was voor de 2018. Zoals hierboven vermeld, lijkt het nu te zijn opgelost, maar ik heb het toen zelf gedaan!

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Verzonden. Het spijt mij van de vertraging. Werk......

Meld je aan of registreer je om te reageren.