Tukifoorumi

Aktiiviset viritysrajoitukset 2018 R1M

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User
sisään R1

Hei ihmiset. Ostin ja asensin aktiivisen virityksen viime vuonna, mutta en ole vielä saanut sitä lukemaan mitään trimejä. Käytti melko vähän aikaa puhua Kirkille lippujärjestelmässä, ja hän kertoi minulle, että tämä oli tunnettu ongelma, jota toivoitte korjata talvella. Toivoin, että uuden palvelimen / ohjelmiston kanssa iit olisi lajiteltu, mutta ilmeisesti ei. Käytän muokattua karttaa, jonka hän teki minulle, kun varaston rajoittamaton yksi rikkoi pyöräni. Kaikki uutiset tästä? Kiitos.

Kommentit

  • gsawyer22@hotmail.comgsawyer22@hotmail.com Viestejä: 11Verified User

    Voitko tarkentaa pyöräsi rikkomattoman kartan kartan? Minulla on sama pyörä ja olen nyt huolissani siitä, että käytän tätä karttaa. Kiitos paljon.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tämä ongelma on korjattu tuolloin, nyt ei pitäisi olla ongelmia. Tallenna ActiveTune-tietokanta. Siirry kohtaan Laite> Näytä tiedot, datalog-ikkunan pitäisi näkyä. Valitse "Kaaviot kanavista" vasemmasta sarakkeesta RPM, TPS, mitattu AFR, Target AFR, AT_HW_STAT, AT_SW_STAT ja AT_SW_LIMHIT. Käynnistä pyöräsi ja napsauta sitten vihreää "play" -painiketta vasemmassa yläkulmassa ja aja sitten pyörä noin 30 sekunnin ajan. Sitten paina pysäytyspainiketta, tallenna tiedosto ja lähetä tiedosto sitten osoitteeseen sales@ftecu.com, jotta voimme katsoa tiedostoa. Kiitos.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Kiinteä nyt, mutta pohjimmiltaan se alkaisi, mutta heti kun avasit kaasun, se katkaisi. Seurattiin kohtaan P0601 ja P1601 diagnostiikkahallinnassa, jonka täytyy olla valittu. Tämä oli vuoden 2017 R1-kartalla, koska tuolloin ei ollut karttaa vuodelle 2018. Kuten edellä mainittiin, se näyttää olevan kiinteä nyt, mutta en tiennyt sitä itse tuolloin!

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Lähetetty. Anteeksi viivästyksestä. Työ......

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.