Helpforum

Server API-fout na verhuizing naar nieuwe laptop

  • De volgende fouten krijgen met de nieuwste build van FTECU: Server-Api-fout bij het inloggen
  • Geen reactie krijgen (eindeloos programma proberen om het apparaat geregistreerd te krijgen) bij het registreren van

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heeft u een nieuwe USB-kabel die u probeert te registreren of gebruikt u uw oude nog steeds? Bedankt, Jason A.

  • Ik wil nog steeds met de oude werken ... ik heb hem nu al een tijdje niet meer gebruikt. Gewoon opnieuw geprobeerd ... dezelfde foutmelding. Op uw portaal kan ik normaal inloggen, maar niet via de FTECU-tool.

  • Btw: ik heb geprobeerd de registervermeldingen te verwijderen + schoon te maken + opnieuw te installeren. Heeft niet geholpen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kunt u mij een paar foto's sturen van de kabel die u momenteel probeert te gebruiken? Is het al geregistreerd op uw account? Bedankt, Jason A.

  • karsten.breitkopf@kfzeonline.dekarsten.breitkopf@kfzeonline.de Berichten: 6Verified User
    bewerkt December 2020

    Ja - Het was geregistreerd en werkte in het verleden.

  • karsten.breitkopf@kfzeonline.dekarsten.breitkopf@kfzeonline.de Berichten: 6Verified User

    Hallo Jason, zijn er updates hierover? Hoe je statement er ook uitziet, het zou leuk zijn om er een te krijgen;) Bedankt Karsten

  • hberessi@comcast.nethberessi@comcast.net Berichten: 7Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem na het downloaden van SW naar mijn nieuwe computer. Ik krijg een pop-up bij het inloggen met de mededeling dat ik een geldige internetverbinding nodig heb. Ik klik op OK en probeer opnieuw in te loggen en het loopt vast.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Harm, sluit je USB-kabel aan op de computer bij het openen van de software en het zal geen probleem zijn. Bedankt, Jason A.

  • karsten.breitkopf@kfzeonline.dekarsten.breitkopf@kfzeonline.de Berichten: 6Verified User

    Hallo Jason, het onderwerp is sinds begin van het jaar niet meer door mij gevolgd, maar ik heb het nu opnieuw gecontroleerd. Zelfs met de USB-kabel correct aangesloten en geïdentificeerd in apparaatbeheer krijg ik de reactie "Ongeldige login" (Duits "Ungültige Anmeldeinformationen"). Is er iets dat ik kan uitlezen in Apparaatbeheer, dat je zou helpen om het probleem te identificeren?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Kunt u zonder problemen inloggen op onze website met dezelfde inloggegevens? Ik weet dat je op ons systeem zit om op het forum te komen natuurlijk, maar ik weet niet zeker of je het hebt opgeslagen om altijd in te loggen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.