פורום תמיכה

כלי פלאש חדש ורישיון ECU זהה

motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

אז רכשתי כלי צדדי לספסל בשנת 2018 באותו זמן שקניתי את האופניים ואת פליטת הקברים המלאה לצערי לאחר מכן הבית שלי נשרף עם הברק מסוג 18 בבית אז קניתי סוג שמונה אז יש לי עכשיו שני רישיונות הבעיה היא כשקניתי את הפליטה המלאה של Graves אני מניח שהם נתנו לי קוד לגישה לפלאש המערכת המלא שלהם וזה רוצה שאקנה רישיון להתקין את זה שוב על האופניים שלי שהחלפתי למלאי כדי לראות איך זה כמובן אני לא שמרתי את הקובץ לא ידעתי שאני צריך אבל אני צריך לגשת למבזק הפליטה המלא של Graves וזה אומר לי שאני צריך לקנות רישיון שכבר עשיתי פעמיים וקניתי מערכת פליטה מלאה של קברים אז אני אין ספק שיש לי או צריך להיות לי גישה לקובץ הזה, אבל כלי השמונה החדש חושב שזה ECU חדש שהוא לא אותו ECU עם ECU עם הרישיון שהיה לי בסוג 18 שלי, איכשהו מישהו צריך לתת לי קוד הפעלת מוצר או משהו כזה כדי שאוכל לגשת לקובץ המערכת המלא של הקברים בבקשה תודה

הערות

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    האם עלי ליצור קשר עם Graves לקבלת קוד הפעלה של מוצר כדי לקבל את פלאש קובץ המערכת המלא

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, האם גרייבס שלח לך דוא"ל קובץ ספציפי או שזה קובץ שקיבלת מתוכנת Tuning Suite? תודה, ג'ייסון א.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    רק זה מהתוכנה שלך וכשאני מנסה להתקין אותו עכשיו זה אומר לי שאני צריך לקנות רישיון אבל כשאני מנסה ואומר ששים את פלאש ה- mt10 הבלתי מוגבל לשנת 2018 זה מאפשר לי לעשות את זה אני לא זוכר אם קיבלתי רישיון מקברים כשקניתי את האגזוז המלא או לא או כמו קוד הבנתי שאם אכן אתם צריכים שיהיו לכם ראיות עלי שאתם יודעים להזין את הקוד הזה אבל ברור שהוא לא מופיע בחשבון שלי בכל מקרה אבל כן אני לא יכול גישה רק לזו של תוכנת החבר'ה שלך וזה זה שאני רוצה לגשת לכל עזרה יהיה מוערך אדוני תודה

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User


  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    אני אדאג לשמור את הקובץ בפעם הבאה כמובן עכשיו כשאני יודע שאני צריך אבל אני יכול לדמם הייתי צריך לעשות את זה פשוט ידעתי שזה פלאש מערכת הפליטה המלא של Graves שיש לכם בתוכנה שלכם אז הבנתי יאפשר לי לגשת לזה שוב וזה לא נותן לי לעשות את זה אומר לי לקנות רישיון שאני לא מבין אבל אני מקווה שאתם יכולים לעזור

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה נשמע שזה יכול להיות בעיה בקבצים מבוססי מספר חלק ECU. אתה יכול לשלוח לי תמונה כאן של מדבקת הדנסו על ה- ECU שלך? האם אתה יכול גם לומר לי בדיוק איזה קובץ Unrestricted הוא מאפשר לך להכניס ל- ECU שלך אין בעיה? אנא ספר לי בבקשה באיזה קובץ Graves ספציפי אתה מנסה להשתמש. תודה, ג'ייסון א.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    Sure but first let me give some other details. when i bought my bike which is a 2018 mt10 in early 2018 and also bought your type 18 flasher, at the time i believe you guys didnt even have a US flash file out yet only a 2017 EU file so thats what either i flashed or registered my ecu as in the software,{you would thinjk your software would know what year make and modelm ecu it ios communicating with but i guess not} Anyways fast forward my type 18 burns up in house fire the bike didnt, so i bought a new type 8 flasher but am flashing the EXACT SAME ECU i was flashing back in 2018 on the type 18, so back then i kinda remember that my full graves exhaust system came with a code for their full system flash but i could be wrong. So anyways doesnt the doftware have a 2018 mt10 unrestricted flash that you can flash to the ecu? if so thats the one. So anyways my part number is B67-8591A-50(2018 mt10} which is the same as it was back in early 2018 and despite what it says for my type 18 in the records my bike is not nor has it ever been a 2017 fz10, although i may have registered it as such because you guys didnt quite have the US flash file out yet! I bought for 1800 cash when i bought my bike a FULL GRAVES EXHAUST SYSTEM, not just the cat elim or whatever but the FULL SYSTEM which i kind of recall it come with a product code card for their FULL SYSTEM FLASH FILE but im not 100% positive of that! when you asked if i was talkinjg about the graves file in the software suite, is that not accessable to everyone, or do you need to have purchased a full exhaust from grave AS I DID to recieve the code to unlock that flash file? Is it the usb cable that cost $400 or is it the software and flash files that we pay for? because certainly i can make the usb cable and the bike side harness for less than 30 in parts! in other words are there no files that come withn the purchase of the flasher that are in the software? that if you have a registered usb cable i can access as many times as i want? without saving the file?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ראשית לא, אתה לא יכול להכין את ה- USB ולרתום פחות מ- $30. יש שבב בכבל ה- usb של datalink המאפשר לו לתקשר ומגיע עם ECU מהבהב license($100). לכן כבל ה- datalink של USB הוא כל כך יקר ($350). רתמת הצד של האופניים היא רק חוטים, סיכות ומחבר ולכן זה כל כך הרבה יותר זול ($50).

    If שהיית מהבהב עם האופניים עם קובץ האיחוד האירופי בכל עת שהאופניים שלך לא יפעלו בגלל הבדלי הזמנת ירי אז אני בטוח זה לא המקרה. הכינוי "FZ10" לשנת 2017 שאתה עשוי לראות ברישיון ה- ECU שלך לא משנה, זה רק סיווג כללי. אם מספר החלק של ה- ECU שלך הוא B67-8591A-50, עליך לגרום ל- Graves לשלוח לך בדוא"ל את הקובץ הספציפי הזה. הם לא מארחים את הקובץ בשרת שלנו רק את קובץ B67-8591A-10. יש טונות של קבצים שמגיעים לתוכנה שלנו, אתה יכול לגשת אליהם אפילו בלי לרכוש דבר מאיתנו מכיוון שתוכנת Tuning Suite שלנו ניתנת להורדה בחינם לכל אחד. כל הקבצים שיש לנו נמצאים בקטע "מנהל הקבצים" בתוכנת Tuning Suite שלנו. אם יש קובץ ספציפי שאתה צריך כמו במקרה שלך עליך לפנות לגרייבס. תודה, ג'ייסון א.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    ה- ECU שלי הוא אותו מספר חלק שהיה בהבהבתי אליו את קובץ המערכת המלא של Graves מהתוכנה שלך בשנת 2018! שלא לדבר על זה רק אומר לי שאני צריך לרכוש רישיון כדי להבהב את הקובץ. יש לי כבר 2 רישיונות אז אני מבולבל. ה- fz10 2017 הם בסך הכל סיווג כללי אבל זה האופניים שיש להם את ה- ECU b67 8591a-10 לעומת ה- MT10 לשנת 2018 ה- ECU הוא ה- B67 859 1A-50 אשר ה- ECU שלי תמיד היה אבל הצלחתי להבהב את המערכת המלאה של הקברים. תיגרתי מחבילת התוכנה שלך אליה אז ואני אוהב את המנגינה הזו ואני רוצה אותה בחזרה. אני לגמרי לא מרוצה מכל שאר האפשרויות שהאופניים מאפשרים לי להבהב אליה בשלב זה איכשהו עשיתי את זה אז אני ' עלינו להיות מסוגלים לעשות זאת שוב! פעם היה לי את הקברים במערכת מלאה מהבהבת. היה לי את זה שם ממש לא מזמן וזה תמיד היה ECU b67 859 1a-50 אז אני לא יודע מה קורה מעולם לא קיבלתי שום קובץ מלבד מה שבתוכנה שלך קבר מעולם לא נתן לי שום תיק ספציפי

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com הודעות: 9Verified User

    מלבד העובדה שלמרות שיש להם מספרי חלקים שונים ה- ECU זהה רתמות החיווט זהות האופניים זהים ניתן לשדרג את שנת 2017 עם מחלף מהיר פשוט על ידי הוספת המעבר המהיר וחיבור חוט אחד שבו כבר נמצא הרתמה פרט לכך שהיא 100%, זהה לשנים 2018 ו- 2019 אני לא יודע על 2020 אז אני אמור להיות מסוגל להבהב את הקובץ של קובץ המערכת המלא של הקברים בחבילת התוכנה שלך ל- ECU שלי. כולם תסמכו עלי שקרעתי את כולם וקרעתי את המנועים לגמרי ויש לי רתמת חיווט משנת 2017 ו- 2018 אז אני יכול להגיד לכם שאין שום הבדל אפילו יש לי ECU לשנת 2017 אבל אני לא מנסה להסתבך עם זה אני פשוט משתמש ב- ECU לשנת 2018 שרכשתי שני רישיונות מאז 2018 מעולם לא ניסיתי להכניס את ה- ECU לשנת 2017 לשום דבר כי אני יודע שאצטרך לרכוש רישיון אחר כי זה ממש E שונה CU אה ואגב כן אני מבין שיש שבב בכבל USB שגורם לו לתקשר זה לא ממש בשונה משבב Arduino וכן בחלקים נבונים אתה יכול לרכוש את כל זה בפחות מ -30 דולר בדרך פחות כולל השבב!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    תראה גבר אין שום דרך שתוכל לגרום לזה לעבוד אם הכנת USB DataLink משלך זה מה שאני אומר. גם אם הצלחת לגרום לזה לעבוד לפני שהשרתים שלנו חסמו אותך לכל החיים תצטרך לרכוש רישיון ECU ואתה כבר מעל התקציב. אני לא כאן כדי להתווכח איתך אני כאן כדי לעזור לך אם אתה רוצה את זה. מספר ה- ECU של -10 ו -50 חלקים דומים מאוד מכיוון שהאופניים דומים, אך לא כל הקידוד הפנימי זהה עליהם. אני יכול לאשר זאת עבורך כי אני זה שמגדיר אותם. בניגוד לסוזוקי, ימאהה טובה בכך שהיא לא מייצרת מספר חלקי ECU, אם אין להם ממש שינויים פנימיים. בכל פעם שמשתנים קידוד כלשהו, עליהם להכין כמובן מספר חלק חדש של ECU. מספר החלק של ה- ECU שלך הוא המספר -50 ואתה אומר שהבהבת אותו עם קובץ Graves הזמין. קובץ ה- Graves היחיד הזמין הוא קובץ -10 ולכן זה צריך להיות מה שהבהבת איתו. ההבדלים בשני מספרי החלקים אינם גדולים במיוחד, כך שאתה עשוי להיות בסדר גמור להפעלת הקובץ -10 ב- ECU -50 שלך. למרבה המזל, מבחינתך הקבצים -10 ו -50 חולקים מזהה דומה במערכת שלנו, שיאפשר לך להבהיר אחד מהם לתוך ה- ECU שלך ללא בעיות זיהוי רישיון. אם אתה נתקל בבעיות בזיהוי רישיון, סביר להניח כי החומרה, חיבור האינטרנט ו / או המחשב שלך. אם רכשתם פליטה של Graves ותוכלו לספק להם את הקבלה, הם יכינו לכם קובץ עבור ה- ECU -50 שלכם וישלחו אליכם בדוא"ל. ברור שעליך לפנות אליהם לקבלת שירות מסוג זה. אני רואה שהבהבת שוב את ה- ECU שלך היום. האם הכל בסדר בסוף עכשיו? תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.