Tukifoorumi

Uusi flash-työkalu ja lisenssi sama ECU

motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

Joten ostin penkkisivutyökalun vuonna 2018, samalla kun ostin pyörän ja täyden Graves-pakokaasun valitettavasti sen jälkeen taloni paloi talon tyypin 18 vilkkuvalolla, joten ostin tyypin kahdeksan, joten minulla on nyt kaksi lisenssiä ongelma kun ostin täydellisen Graves-pakokaasun, luulen, että he antoivat minulle koodin, jotta pääsen käyttämään koko järjestelmän salamaa, ja se haluaa minun ostavan lisenssin asentaakseni sen uudelleen polkupyörääni, jonka vaihdoin takaisin varastoon nähdäksesi miltä se tietysti olen ei tallentanut tiedostoa, jota en tiennyt minun tarvitsevan, mutta minun on käytettävä Gravesin täyttä pakosalamaani ja se kertoo minulle, että minun on ostettava lisenssi, jonka olen jo tehnyt kahdesti, ja ostin täyden haudan pakojärjestelmän, joten Epäilemättä minulla on tai minun pitäisi olla pääsy kyseiseen tiedostoon, mutta uusi työkalutyyppi kahdeksan ajattelee, että se on uusi ECU, mikä ei ole sama ECU sama ECU lisenssillä kuin minulla oli tyypillä 18, joten jotenkin joku sai antaa minulle tuotteen aktivointikoodi tai jotain, jotta voin käyttää hautojen koko järjestelmätiedostoa kiitos

Kommentit

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Pitääkö minun ottaa yhteyttä Gravesiin tuotteen aktivointikoodin saamiseksi, jotta koko järjestelmätiedosto vilkkuu

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Lähettiikö Graves sinulle tietyn tiedoston vai onko tiedosto Tuning Suite -ohjelmistolta poistettu? Kiitos, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Ainoastaan ohjelmistostasi ja kun yritän asentaa sen nyt, se kertoo minun tarvitsevan ostaa lisenssin, mutta kun yritän sanoa laittaa vuoden 2018 rajoittamaton mt10-salama, se sallii minun tehdä sen, en muista, jos sain lisenssi haudoista, kun ostin täydellisen pakokaasun vai ei, tai pidän koodista, tajusin, että jos tein, teillä pitäisi olla todisteita siitä, että tiedät, että syötät koodin, mutta se ei tietenkään ole siellä tililläni, mutta kyllä pääsy vain kertaluonteiseen kavereidesi ohjelmistoon ja se on se, jonka haluan käyttää apua, arvostan sir kiitos

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User


  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Varmistan, että tallennan tiedoston seuraavan kerran tietysti nyt, kun tiedän, että tarvitsen, mutta voin olla nukke, minun olisi pitänyt tehdä se. Tiesin vain, että tämä Gravesin täyden pakojärjestelmän salama sinulla on ohjelmistossasi, joten ajattelin sen antaisi minun käyttää sitä uudelleen, eikä se anna minun tehdä sitä, se käskee minua ostamaan lisenssin, jota en ymmärrä, mutta toivottavasti te voitte auttaa

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kuulostaa siltä, että tämä voi olla ongelma ECU: n osanumeroihin perustuvissa tiedostoissa. Voitteko lähettää minulle kuvan ECU: n Denso-tarrasta? Voitteko myös kertoa minulle tarkalleen, minkä rajoittamattoman tiedoston sen avulla voit laittaa ECU: hisi mitään ongelmaa? Kerro myös, mitä Graves-tiedostoa yrität käyttää. Kiitos, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Sure but first let me give some other details. when i bought my bike which is a 2018 mt10 in early 2018 and also bought your type 18 flasher, at the time i believe you guys didnt even have a US flash file out yet only a 2017 EU file so thats what either i flashed or registered my ecu as in the software,{you would thinjk your software would know what year make and modelm ecu it ios communicating with but i guess not} Anyways fast forward my type 18 burns up in house fire the bike didnt, so i bought a new type 8 flasher but am flashing the EXACT SAME ECU i was flashing back in 2018 on the type 18, so back then i kinda remember that my full graves exhaust system came with a code for their full system flash but i could be wrong. So anyways doesnt the doftware have a 2018 mt10 unrestricted flash that you can flash to the ecu? if so thats the one. So anyways my part number is B67-8591A-50(2018 mt10} which is the same as it was back in early 2018 and despite what it says for my type 18 in the records my bike is not nor has it ever been a 2017 fz10, although i may have registered it as such because you guys didnt quite have the US flash file out yet! I bought for 1800 cash when i bought my bike a FULL GRAVES EXHAUST SYSTEM, not just the cat elim or whatever but the FULL SYSTEM which i kind of recall it come with a product code card for their FULL SYSTEM FLASH FILE but im not 100% positive of that! when you asked if i was talkinjg about the graves file in the software suite, is that not accessable to everyone, or do you need to have purchased a full exhaust from grave AS I DID to recieve the code to unlock that flash file? Is it the usb cable that cost $400 or is it the software and flash files that we pay for? because certainly i can make the usb cable and the bike side harness for less than 30 in parts! in other words are there no files that come withn the purchase of the flasher that are in the software? that if you have a registered usb cable i can access as many times as i want? without saving the file?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ensinnäkin, et voi tehdä USB: tä ja johtosarjaa alle $30. Datalink-USB-kaapelissa on siru, jonka avulla se voi kommunikoida ja mukana tulee ECU vilkkuu license($100). Siksi USB-virtalähde on niin kallista ($350). Pyörän sivuvaljaat ovat vain johtoja, nastoja ja liittimiä, minkä vuoksi se on niin paljon halvempaa ($50).

    If, että olisit vilkaissut polkupyörääsi EU-tiedostolla milloin tahansa, kun pyöräsi ei käy polttojärjestyserojen vuoksi, joten olen varma siitä ei ole kysymys. "2017 FZ10" -merkinnällä, jonka saatat nähdä ECU-lisenssilläsi, ei ole väliä, se on vain yleinen luokitus. Jos ECU-osanumerosi on B67-8591A-50, sinun on saatava Graves lähettämään sinulle sähköpostia kyseisestä tiedostosta. He eivät isännöi kyseistä tiedostoa palvelimellamme vain tiedostolla B67-8591A-10. Ohjelmistoissamme on tonnia tiedostoja, joihin pääset käsiksi ilman, että ostat mitään meiltä, koska Tuning Suite -ohjelmistomme on ladattavissa ilmaiseksi kenellekään. Kaikki meillä olevat tiedostot ovat Tuning Suite -ohjelmiston "Tiedostonhallinta" -osiossa. Jos tarvitset tiettyä tiedostoa, sinun on otettava yhteyttä Gravesiin. Kiitos, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    ECUni on sama osanumero kuin se oli, kun salasin Gravesin koko järjestelmätiedoston ohjelmistostasi siihen vuonna 2018! Puhumattakaan siitä, että vain kerron minulle, että minun on ostettava lisenssi kyseisen tiedoston salama. Minulla on jo 2 lisenssiä, joten olen hämmentynyt. Vuoden 2017 fz10 ne ovat vain yleinen luokitus, mutta se on pyörä, jolla on b67 8591a-10 ECU verrattuna vuoden 2018 mt10: een, ECU on b67 859 1A-50, jota ECUni on aina ollut, mutta pystyin vilkkumaan haudoilla koko järjestelmän tiedosto ulos ohjelmistopaketistasi siihen tuolloin ja pidän siitä kappaleesta ja haluan sen takaisin, olen täysin tyytymätön kaikkiin muihin vaihtoehtoihin, jotka pyörä antaa minun vilkkua siihen tällä hetkellä, jotenkin tein sen silloin, kun minä Meidän on pystyttävä tekemään se uudelleen! Minulla oli ennen haut täynnä järjestelmää salamana. Minulla oli se vasta äskettäin, ja se on aina ollut b67 859 1a-50 ECU, joten en tiedä mitä tapahtuu En ole koskaan saanut mitään muuta tiedostoa kuin mitä ohjelmistossasi on Graves ei koskaan antanut minulle mitään erityistä tiedostoa

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Sen lisäksi, että vaikka ECU: lla on erilaiset osanumerot, johtosarjat ovat identtiset, polkupyörät ovat identtiset, voit päivittää vuoden 2017 pikavaihteella yksinkertaisesti lisäämällä pikavaihtajan ja liittämällä yhden johdon, joka on jo olemassa muut valjaat kuin että se on 100%, identtinen vuosien 2018 ja 2019 kanssa, en tiedä 2020: stä, joten minun pitäisi pystyä välittämään kyseinen tiedosto ohjelmistopakettisi koko järjestelmätiedostosta ECU: hini, kahdessa pyörässä kaikki luottaa minuun, olen repinyt ne kaikki irti ja repinyt moottorit erilleen, ja minulla on johtosarja vuodesta 2017 ja 2018, joten voin kertoa teille, ettei ole mitään eroa, minulla on jopa 2017 ECU, mutta en yritä sekaisin sen kanssa, että käytän vain vuoden 2018 ECU: ta, josta olen ostanut kaksi lisenssiä vuodesta 2018, en ole koskaan edes yrittänyt laittaa vuoden 2017 ECU: ta mihinkään, koska tiedän, että minun pitäisi ostaa toinen lisenssi, koska se on itse asiassa erilainen E CU oh ja muuten kyllä ymmärrän, että USB-kaapelissa on siru, joka saa sen kommunikoimaan, se ei ole kovin paljon toisin kuin Arduino-siru, ja kyllä osittain, voit ostaa kaiken sen alle 30 dollarilla, tosiasiallisesti siru mukaan lukien!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Katsokaa miestä, et voi mitenkään tehdä siitä työtä, jos teit oman USB DataLinkin, sanon. Vaikka onnistuisit saamaan sen toimimaan ennen kuin palvelimemme estivät sinut eliniäksi, joudut ostamaan ECU-lisenssin ja olet jo ylittänyt budjetin. En ole täällä väittelemässä kanssasi. Olen täällä auttaakseni sinua, jos haluat. -10 ja -50 osanumerot ECU: t ovat hyvin samanlaisia, koska polkupyörät ovat samankaltaisia, mutta kaikki sisäiset koodaukset eivät ole samat. Voin vahvistaa tämän puolestasi, koska minä olen se, joka määrittelee ne. Toisin kuin Suzuki, Yamaha on hyvä olematta tekemättä miljoonaa osanumeroa ECU: ta, ellei niillä ole todellakaan mitään sisäisiä muutoksia. Aina kun koodausta muutetaan, heidän on tietysti tehtävä uusi osanumero ECU. ECU-osanumerosi on -50 ja sanot, että välähdit sitä käytettävissä olevan Graves-tiedoston kanssa. Ainoa käytettävissä oleva Graves-tiedosto on -10-tiedosto, joten tämän on oltava mitä sinä välähdit. Kahden osanumeron erot eivät ole ollenkaan suuria, joten saatat olla täysin hieno ajamalla -10-tiedostoa -50 ECU: lla. Onneksi sinulle -10- ja -50-tiedostoilla on samanlainen tunniste järjestelmässämme, mikä antaa sinulle mahdollisuuden salata jompaa kumpaa ECU-laitteeseesi ilman lisenssin tunnistamiseen liittyviä ongelmia. Jos sinulla on lisenssitunnistusongelmia, se on todennäköisesti laitteisto, Internet-yhteys ja / tai tietokone. Jos ostit Graves-pakokaasun ja voit toimittaa heille kuitin, he tekevät sinulle tiedoston -50 ECU: lle ja lähettävät sen sinulle. Ilmeisesti sinun on otettava yhteyttä heihin tällaisesta palvelusta. Näen, että vilkasit ECUasi tänään uudelleen. Onko kaikki kunnossa nyt? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.