Helpforum

Nieuwe flash-tool en licentie zelfde ECU

Dus kocht ik een bench side tool in 2018 dezelfde tijd dat ik de fiets en de volledige Graves uitlaat kocht. Helaas brandde mijn huis daarna af met de type 18 knipperlicht in huis, dus ik kocht een type 8 dus ik heb nu twee licenties, het probleem is toen ik de volledige Graves-uitlaat kocht, denk ik dat ze me een code hebben gegeven om toegang te krijgen tot hun volledige systeemflits en dat ik een licentie moet kopen om dat weer op mijn fiets te installeren, die ik weer terug heb gezet naar de voorraad om te zien hoe het was natuurlijk. heeft het bestand niet opgeslagen ik wist niet dat ik het moest doen, maar ik moet toegang hebben tot mijn Graves volledige uitlaatflits en het vertelt me dat ik een licentie moet kopen die ik al twee keer heb gedaan en ik heb een volledig Graves-uitlaatsysteem gekocht, dus ik ik twijfel er niet aan dat ik toegang heb of zou moeten hebben tot dat bestand, maar de nieuwe tool type acht denkt dat het een nieuwe ECU is, maar het is niet dezelfde ECU dezelfde ECU met de licentie die ik had op mijn type 18, dus op de een of andere manier moest iemand me een productactiveringscode of zoiets, zodat ik toegang heb tot het volledige systeembestand van Graves dank u alstublieft

Comments

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Moet ik contact opnemen met Graves voor een productactiveringscode om die volledige systeembestandsflits te krijgen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heeft Graves u een specifiek bestand gemaild of is het een bestand dat u van de Tuning Suite-software hebt gehaald? Bedankt, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Alleen die van je software en wanneer ik het nu probeer te installeren, vertelt het me dat ik een licentie moet kopen, maar als ik probeer te zeggen dat ik de 2018 onbeperkte mt10-flitser moet gebruiken, kan ik dat doen.Ik weet niet meer of ik dat heb een vergunning van graven toen ik de volledige uitlaat kocht of niet of als een code Ik realiseerde me dat als ik dat deed, jullie een bewijs van mij zouden moeten hebben, je weet dat je die code invoert, maar die staat natuurlijk toch niet op mijn account maar ja dat kan ik niet alleen toegang krijgen tot de software van jullie jongens en dat is degene die ik wil gebruiken. Alle hulp zou op prijs worden gesteld, meneer, dank u

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User


  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Ik zal ervoor zorgen dat ik het bestand de volgende keer natuurlijk opsla nu ik weet dat ik het moet doen, maar ik kan dummelen dat ik het had moeten doen. zou me daar weer toegang geven en het laat me dat niet doen het zegt me een licentie te kopen die ik niet begrijp, maar hopelijk kunnen jullie helpen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het klinkt alsof dit een probleem kan zijn met de op de ECU-onderdeelnummer gebaseerde bestanden. Kun je me hier een foto sturen van de Denso-sticker op je ECU? Kun je me ook precies vertellen in welk Unrestricted-bestand het je zonder probleem in je ECU kunt plaatsen? Vertel me ook alstublieft welk specifiek Graves-bestand u probeert te gebruiken. Bedankt, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Sure but first let me give some other details. when i bought my bike which is a 2018 mt10 in early 2018 and also bought your type 18 flasher, at the time i believe you guys didnt even have a US flash file out yet only a 2017 EU file so thats what either i flashed or registered my ecu as in the software,{you would thinjk your software would know what year make and modelm ecu it ios communicating with but i guess not} Anyways fast forward my type 18 burns up in house fire the bike didnt, so i bought a new type 8 flasher but am flashing the EXACT SAME ECU i was flashing back in 2018 on the type 18, so back then i kinda remember that my full graves exhaust system came with a code for their full system flash but i could be wrong. So anyways doesnt the doftware have a 2018 mt10 unrestricted flash that you can flash to the ecu? if so thats the one. So anyways my part number is B67-8591A-50(2018 mt10} which is the same as it was back in early 2018 and despite what it says for my type 18 in the records my bike is not nor has it ever been a 2017 fz10, although i may have registered it as such because you guys didnt quite have the US flash file out yet! I bought for 1800 cash when i bought my bike a FULL GRAVES EXHAUST SYSTEM, not just the cat elim or whatever but the FULL SYSTEM which i kind of recall it come with a product code card for their FULL SYSTEM FLASH FILE but im not 100% positive of that! when you asked if i was talkinjg about the graves file in the software suite, is that not accessable to everyone, or do you need to have purchased a full exhaust from grave AS I DID to recieve the code to unlock that flash file? Is it the usb cable that cost $400 or is it the software and flash files that we pay for? because certainly i can make the usb cable and the bike side harness for less than 30 in parts! in other words are there no files that come withn the purchase of the flasher that are in the software? that if you have a registered usb cable i can access as many times as i want? without saving the file?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ten eerste, nee, je kunt de USB en het harnas niet maken voor minder dan $30. Er zit een chip in de datalink usb-kabel waarmee hij kan communiceren en wordt geleverd met een knipperende ECU license($100). Daarom is de USB datalink-kabel zo duur ($350). De harnas aan de zijkant van de fiets bestaat uit slechts draden, pinnen en een connector, daarom is het zo veel goedkoper ($50).

    If dat je je fiets zou hebben geflitst met een EU-bestand op elk moment dat je fiets niet zou rijden vanwege verschillen in de volgorde van afvuren, dus ik ben er zeker van Dat is niet het geval. De aanduiding "2017 FZ10" die u op uw ECU-licentie ziet, doet er niet toe, dat is slechts een algemene classificatie. Als uw ECU-onderdeelnummer B67-8591A-50 is, moet u ervoor zorgen dat Graves u dat specifieke bestand van hen e-mailt. Ze hosten dat bestand niet op onze server, alleen het B67-8591A-10-bestand. Er zijn talloze bestanden in onze software, u kunt ze openen zonder zelfs maar iets bij ons te kopen, aangezien onze Tuning Suite-software voor iedereen gratis te downloaden is. Alle bestanden die we hebben, staan in het gedeelte "Bestandsbeheer" van onze Tuning Suite-software. Als er een specifiek bestand is dat u nodig heeft, zoals in uw geval, neem dan contact op met Graves. Bedankt, Jason A.

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Mijn ECU is hetzelfde onderdeelnummer dat het was toen ik het volledige systeembestand van Graves vanuit uw software erop flitste in 2018! Om nog maar te zwijgen van het feit dat het me vertelt dat ik een licentie moet kopen om dat bestand te flashen. Ik heb al 2 licenties, dus ik ben in de war. De fz10 van 2017 zijn gewoon een generieke classificatie, maar dat is de fiets met de b67 8591a-10 ECU versus een 2018 mt10 de ECU is een b67 859 1A-50 die mijn ECU altijd is geweest, maar ik kon het volledige systeem van de graven flitsen bestand uit je softwaresuite er toen op en ik vind dat deuntje leuk en ik wil het terug Ik ben totaal ontevreden over alle andere opties dat de motor me er op dit moment op laat flitsen op de een of andere manier deed ik het toen ik ' ik moet het opnieuw kunnen doen! Vroeger had ik het volledige systeem van de graven erop flitsen, ik had het daar tot voor kort en het is altijd een b67 859 1a-50 ECU geweest, dus ik weet niet wat er aan de hand is Ik heb nooit een ander bestand gekregen dan wat er in je software staat Graves heeft me nooit een specifiek dossier gegeven

  • motostein21@gmail.commotostein21@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Naast het feit dat, hoewel ze verschillende onderdeelnummers hebben, de ECU identiek is, de kabelbomen identiek zijn, de fietsen identiek zijn, kun je een 2017 upgraden met een quick shifter door simpelweg de quick shifter toe te voegen en een draad aan te sluiten die er al in zit. het harnas anders dan dat het is 100%, identiek aan de 2018 en 2019 ik weet niets over de 2020, dus ik zou dat bestand het volledige systeembestand van de graven in je softwaresuite naar mijn ECU moeten kunnen flashen er is niets anders aan de twee fietsen bij vertrouw me allemaal ik heb ze allemaal uit elkaar gescheurd en de motoren allemaal uit elkaar gescheurd en ik heb een kabelboom uit de 2017 en een 2018, dus ik kan je vertellen dat er absoluut geen verschil is ik heb zelfs een 2017 ECU, maar ik probeer het niet rotzooi ermee, ik gebruik gewoon mijn 2018 ECU waarvoor ik sinds 2018 twee licenties heb gekocht.Ik heb zelfs nooit geprobeerd mijn ECU van 2017 ergens in te stoppen, omdat ik weet dat ik een andere licentie zou moeten kopen, want dat is eigenlijk een andere E CU oh en trouwens ja, ik begrijp dat er een chip in de USB-kabel zit die ervoor zorgt dat het communiceert, het is niet veel anders dan een Arduino-chip en ja, qua onderdelen kun je het allemaal kopen voor minder dan 30 dollar, veel minder, inclusief de chip!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Kijk man, er is geen manier om dat te laten werken als je je eigen USB DataLink hebt gemaakt, is wat ik bedoel. Zelfs als het je lukte om het te laten werken voordat onze servers je voor het leven blokkeerden, zou je een ECU-licentie moeten kopen en je bent al boven het budget. Ik ben hier niet om met je in discussie te gaan. Ik ben hier om je te helpen als je dat wilt. De -10 en -50 onderdeelnummer ECU's lijken erg op elkaar, aangezien de fietsen vergelijkbaar zijn, maar niet alle interne codering is hetzelfde. Ik kan dit voor je bevestigen, want ik ben degene die ze definieert. In tegenstelling tot Suzuki is Yamaha goed in het niet maken van een miljoen onderdeelnummer ECU's als ze niet echt interne wijzigingen hebben. Elke keer dat een codering wordt gewijzigd, moeten ze natuurlijk een nieuw onderdeelnummer ECU maken. Je ECU-onderdeelnummer is de -50 en je zegt dat je het hebt geflitst met het beschikbare Graves-bestand. Het enige beschikbare Graves-bestand is het -10-bestand, dus dit moet zijn waarmee je het hebt geflitst. De verschillen in de twee onderdeelnummers zijn niet veel, dus het kan prima zijn om het -10-bestand in je -50 ECU te gebruiken. Gelukkig delen de bestanden -10 en -50 voor u een vergelijkbare ID in ons systeem, waardoor u beide in uw ECU kunt flashen zonder problemen met de licentieherkenning. Als u problemen ondervindt met licentieherkenning, is dit waarschijnlijk uw hardware, internetverbinding en / of computer. Als je een Graves-uitlaat hebt gekocht en ze de bon kunt geven, zullen ze een bestand voor je -50 ECU maken en naar je e-mailen. Voor dat soort service moet u uiteraard contact met hen opnemen. Ik zie dat je vandaag je ECU weer hebt geflitst. Is alles nu in orde aan jouw kant? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.