פורום תמיכה

הוספת ה- Bip Auto ל- R1s

josh@ftecu.comjosh@ftecu.com הודעות: 11Staff User

להלן הערה מהירה ביחס לשימוש / הוספה של היפוך אוטומטי ל- R1s. אם אתה מוסיף רישום אוטומטי לאופניים שכבר מהבהב, עליך להשתמש בקובץ חדש לחלוטין. כדי להיות ברור, פירוש הדבר שאם נשמר קובץ במחשב שלך אם קראת את ה- ecu שלך, אינך יכול להשתמש בזה. אתה צריך לגשת למנהל הקבצים ולבחור את הקובץ הנכון עבור ecu שלך. אם יש לך קובץ מותאם אישית עם מפות דלק שבהם אתה רוצה להשתמש, יהיה עליך להעתיק את הקובץ מהקובץ הישן שלך ולקובץ החדש. הקפד להפעיל את המיפלט האוטומטי לפני שתבהב את הקובץ החדש. אם תשכח להפעיל את ה- Blip auto לפני שתבהב, תצטרך להתחיל שוב עם קובץ חדש אחר.

הערות

  • jondjay37@gmail.comjondjay37@gmail.com הודעות: 3Verified User

    יש לי R1 R1 לשנת 2019 וזה הגיע עם הפיצ'ר אוטומטית / משמרת מהירה. לאחר מהבהב ל- ECU שלי, נוריות ה- QS לא עובדות על המקף. אם בכלל יש לתקן את זה?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, נכון לעכשיו אין שום תיקון לזה. תודה, ג'ייסון א.

  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com הודעות: 5Verified User
    נערך October 2020
    1. @ jondjay37, הייתה לי אותה שאלה, הא! כמו גם את אור ה- LIF. @ jason זה יתוקן מתישהו? חלקנו OCD, אנא הבינו. ראשית, השתמשתי בקובץ ללא הגבלות ומיפתי את טבלאות הדלק כרצוני ואני מאוד מרוצה, תוכנה נהדרת. בזמן שאני כאן, הרשה לי לשאול כמה שאלות בבקשה. האם שסתום EXUP בשסתום R1 2015-2020 נפתח באופן סטטי, ובכך משבית אותו רק שומר אותו פתוח? שמתי לב אליו כשאני מתניע את האופניים ואני רואה אותם סוגרים ואז נפתחים, זה בטח רצף בדיקה. אני מניח שהוא נשאר פתוח, אבל לא אוכל לראות את זה כשאני רוכב. הסתכלתי באינטרנט אבל אני רואה שאנשים אומרים שהוא נשאר פתוח או שהוא נסגר. אני מבין שזה יכול להיות משהו שעלי להבין, אבל אם אתה יודע שזה יהיה נחמד ממך.
    2. אני רואה את קוד האבחון מושבת עבור ה- AIS אבל אני לא בדיוק רואה את אפשרות AIS בשום מקום. אני רואה אפשרות של שסתום כניסת אוויר, אבל האם זה לא שסתום הכניסה בקדמת האף שנפתח כאשר מופעל ואקום?
    3. יש לי את ערכת הספסל ל- R1 R1 2018, האם התלבושת החומרית הזו היא ה- MT-09 2020? אצטרך לרכוש רישיון עבורה רק אם כן.
    4. לבסוף, אני מכיר כמה חברים שיש להם תוכנת כוונון ECU למכוניות שלהם והם מציעים תשלום לפי אימון. האם אתם מציעים משהו כזה? אני טירון אבל אני עובד בתחום מערכות / רשת וזה משהו שיכולתי ללמוד. אני לא יודע הכל על מכניקת מנועים אבל אני יודע מספיק כדי להבין כל דבר מתקדם.
  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com הודעות: 5Verified User

    התכוונתי לשאול גם כאשר אנו משביתים את "אזהרת מערכת", האם זה מבטל גם מחווני אזהרה כמו SCS או TCS?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה לא משהו שעובדים עליו כרגע. 1: שסתום EXUP מוגדר תמיד להיות פתוח במקרה שהוא נכשל באופניים שאינך רוצה שהוא תקוע סגור. כשאתה מתניע את האופניים הוא עובר רצף בדיקות כדי למצוא את הגבולות שלו. השבתתו תמנע מהקוד לצוץ לאחר שתנתק אותו. 2: ה- AIS מושבת על ידי השבתת קוד P1400. זה שונה משסתום צריכת האוויר. 3: כבל ה- USB עם 6 הפינים שלך יעבוד אבל אתה צריך צד אופניים או רתמת ספסל אחרת עבור MT09. תזדקק גם לרישיון נוסף אם ברצונך להבהב ECU נוסף. 4: אנחנו לא מוגדרים לעשות שום סוג של הכשרה בתשלום כרגע למרבה הצער. תודה, ג'ייסון א.

  • mtrt43@gmail.commtrt43@gmail.com הודעות: 2Verified User

    @ jos h, האם הליך זה חל גם על R1M 2015 שיש לי אותו מותקן אך פועל רק בין 6-5. 5-4, 4-3 תודה לך, מייקל

היכנס או הירשם כדי להגיב.