Tukifoorumi

AutoBlip: n lisääminen R1: ään

josh@ftecu.comjosh@ftecu.com Viestejä: 11Staff User
sisään R1

Tässä on nopea huomautus autoblip-kortin käytöstä / lisäämisestä R1: een. Jos lisäät autoblip-tiedostoa pyörään, joka on jo vilkkuu, sinun on käytettävä täysin uutta tiedostoa. Selvyyden vuoksi tämä tarkoittaa, että jos tietokoneellesi on tallennettu tiedosto, kun luet ecuasi, et voi käyttää sitä. Sinun on käytettävä tiedostohallintaa ja valittava oikea ecu-tiedosto. Jos sinulla on mukautettu tiedosto polttoainekarttoilla, joita haluat käyttää, ne on kopioitava vanhasta tiedostosta uuteen tiedostoon. Muista aktivoida autoblip ennen kuin vilkutat uutta tiedostoa. Jos unohdat aktivoida autoblipin ennen kuin vilkutat, sinun on aloitettava uudelleen toisella uudella tiedostolla.

Kommentit

  • jondjay37@gmail.comjondjay37@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Minulla on 2019 R1, ja sen mukana tuli autoblip / quick shift -ominaisuus. ECS: n vilkkumisen jälkeen QS-valot eivät toimi kojelaudalla. Jos joka tapauksessa korjataan tämä?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tällä hetkellä ei ole korjausta tähän. Kiitos, Jason A.

  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Viestejä: 5Verified User
    muokattu October 2020
    1. @ jondjay37, minulla oli sama kysymys, ha! samoin kuin LIF-valo. @jason korjataanko se joskus? jotkut meistä ovat OCD, ymmärrä. Ensinnäkin, käytin rajoittamatonta tiedostoa ja kartoitin polttoainetaulukot haluamallani tavalla ja olen erittäin tyytyväinen, loistava ohjelmisto. Sallikaa minun olla täällä täällä, esitän muutaman kysymyksen. Onko 2015-2020 R1 -venttiilin EXUP-venttiili auki staattisesti, jolloin se poistetaan käytöstä vain pitäen sitä auki? Olen havainnut sitä, kun käynnistän pyörän ja näen sen olevan lähellä ja sitten auki, tämän on oltava testisarja. Oletan, että se pysyy auki, mutta en näe sitä ajon aikana. Olen katsonut verkosta, mutta näen ihmisten sanovan, että se pysyy auki tai sulkeutuu. Ymmärrän, että tämä on jotain, jonka minun pitäisi selvittää, mutta jos tiedät, se olisi mukavaa sinulta.
    2. Näen diagnostiikkakoodin pois käytöstä AIS: lle, mutta en näe tarkalleen AIS-vaihtoehtoa missään. Näen ilmanottoventtiilin vaihtoehdon, mutta eikö tämä ole nenän edessä oleva imuventtiili, joka aukeaa, kun alipainetta käytetään?
    3. Minulla on penkkisarja vuoden 2018 R1: lle, sopiiko tämä laitteisto 2020 MT-09: een? Minun tarvitsee ostaa lisenssi vain siinä tapauksessa.
    4. Tiedän lopuksi, että tunnen joitain ystäviä, joilla on ECU-viritysohjelmisto autoilleen, ja he tarjoavat palkan koulutuksesta. Tarjoatteko te sellaista? Olen aloittelija, mutta työskentelen järjestelmien / verkostoitumisen alalla, ja tämän voisin oppia. En tiedä kaikkea moottoreiden mekaniikasta, mutta tiedän tarpeeksi ymmärtääkseni kaiken edistyneen.
  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Viestejä: 5Verified User

    Tarkoitin kysyä myös, kun poistamme "Järjestelmän varoituksen" käytöstä, poistetaanko käytöstä myös varoitusilmaisimet, kuten SCS tai TCS?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sillä ei ole tällä hetkellä työtä. 1: EXUP-venttiili asetetaan aina auki, jos se epäonnistuu pyörässä, et halua sen jumittuvan kiinni. Kun käynnistät pyörän, se käy läpi testisarjan löytääksesi sen rajat. Jos poistat sen käytöstä, koodi ei tule esiin, kun irrotat sen. 2: AIS poistetaan käytöstä poistamalla P1400-koodi käytöstä. Se on erilainen kuin ilmanottoventtiili. 3: 6-nastainen USB-kaapelisi toimii, mutta MT09: lle tarvitset toisen pyörän puolen tai penkkivaljaat. Tarvitset myös lisenssin, jos haluat vilkkua ylimääräisen ecun. 4: Emme valitettavasti ole tällä hetkellä valmiita suorittamaan minkäänlaista maksullista koulutusta. Kiitos, Jason A.

  • mtrt43@gmail.commtrt43@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    @ jos h, koskeeko tämä menettely myös vuoden 2015 R1M i -laitetta, joka on asennettu, mutta toimii vain 6-5. 5-4, 4-3 kiitos, Michael

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.