Tukifoorumi

Yksi ECU otti molemmat Active Tune -lisenssit

gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User

Hei, ostin kaksi aktiivista virityslisenssiä, joita piti käyttää kahdessa eri pyörässä. Nyt kun tarkistan sen jälkeen, kun olen työskennellyt vain yhdessä pyörässä (kuten lokista voidaan lukea), molemmat aktiiviset virityslisenssit on kytketty samaan ECU: hon. Katso kuva.

Voisiko joku auttaa minua palauttamaan lisenssit, jotta voin käyttää tätä toisella pyörällä, jota minun täytyy virittää? Kiitos jo etukäteen Goran

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, korjasin ongelman sinulle, nyt sinulla on avoin Active Tune -koodi. Kiitos, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei Jason, kiitos paljon! Parhain terveisin

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei Jason, se on tapahtunut uudestaan. Näyttää siltä, että jos käytän autotune SW: tä, se antaa automaattisesti lisenssin kyseiselle ECU: lle riippumatta siitä, onko ECU: lla lisenssi vai ei. Voisitko auttaa minua korjaamaan ongelman uudelleen? Kiitos etukäteen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näyttää siltä, että siinä on jotain meneillään, ja joka kerta, kun vilkutat nykyistä ECUa, se vie myös toisen Active Tune -koodin mukana. Voin korjata sen uudelleen, mutta se tapahtuu uudestaan, kun uudelleensiirrät nykyisen ECUsi. Onko sinulla toinen ECU, jonka suunnittelet vilkkuvan aktiivisella virityksellä, tai kuinka / miksi sait kaksi koodia ensin? Kiitos, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, anteeksi myöhäisestä uusinnasta! Minulla on usein sellainen varaosana, koska kun olen radalla ja joku tarvitsee jotain kiinteää, minulla on kaikki mitä tarvitsen aloittamaan työskentelyn. Jos minun täytyy ostaa sellainen, se vie usein päivän (oletan, että se liittyy EU: n ja Yhdysvaltojen aikaeroon) tai jos se on viikonloppu, minun on odotettava maanantaihin. Asiakkaillani ei ole aikaa odottaa. Ostamalla ja hankkimalla lisenssin, minun ei tarvitse olla kyseinen asia. Käytän lisenssiä huomenna asiakkaalla, joten jos voisit nollata sen, arvostan sitä todella. En lataa mihinkään ecuun lukuun ottamatta sitä, jota teen huomenna, sen pitäisi toimia. Mutta tämä on ratkaistava mielestäni tämä on iso asia. Ystävällisin terveisin Goran

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Goran, olen nollannut sen käytettäväksi huomenna! Ongelma on tosiasiallisesti ratkaistu vain odottaa päivityksen työntämistä korjauksen vapauttamiseksi. Kiitos, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Kiitos Jason!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.