Tukifoorumi

Takarattojen vaihto laukaisee TCS: n kaikissa vaihdeissa

greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User
sisään R1

Hei, olen äskettäin vaihtanut takarattaani 2013 Yamaha R1-moottoripyörälläni. Olen päivittänyt FT-käyttöliittymässä hammaspyörätiedot vastaamaan uusien hammaspyörien hampaiden lukumäärää. Kun olen kuitenkin radalla, TCS kytkeytyy kaikkiin vaihteisiin, koko ajan (suorassa nopeudella 260 km / h, joten tiedän, että takarengas ei pyöri). Olen yrittänyt ajaa puhelimellasi avoinna olevan GPS-sovelluksen kanssa verrataksesi nopeusmittarin lukemaa GPS: ään ja ne ovat erittäin lähellä. Onko ehdotuksia ECU: n päivittämiseksi oikeilla tiedoilla, jotta TCS: tä ei käytetä turhaan? Kiitos Jason

Kommentit

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    111 näkymää, joten en ole ainoa, jolla on tämä ongelma ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tämä ei ole tämän pyörän yleinen ongelma, koska emme ole koskaan kuullut siitä aiemmin tai niin olisi tapahtunut täällä käyneillä 12-14 R1-testipyörillä. Hammaspyörän vaihde nopeusmittarissa on tarkoitettu vain tarkkoihin nopeuslukemiin, jotka kuulostavat saamalta. Voit yrittää vilkkua pyörän takaisin varastossa tai laittaa vaihde takaisin varastossa nähdäksesi onko ongelmasi poissa, mutta minulla ei ole hyvää suuntaa antaa sinulle asia. Pyörällä ei jo ole ECU-tiedoston varaston TC-säätömahdollisuutta. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.