Helpforum

Een ECU nam beide Active tune-licenties

gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User

Hallo, ik heb twee actieve tune-licenties gekocht, deze zouden op twee verschillende fietsen worden gebruikt. Als ik nu controleer nadat ik alleen aan een van de fietsen heb gewerkt (zoals te lezen is in de logboeken), zijn beide actieve tune-licenties verbonden met dezelfde ECU. Zie foto.

Kan iemand me helpen de licenties opnieuw in te stellen zodat ik deze kan gebruiken op de andere fiets die ik moet afstemmen? Bij voorbaat dank Goran

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb dat probleem voor je opgelost, nu heb je een open Active Tune-code. Bedankt, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo Jason, heel erg bedankt! Vriendelijke groeten

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo Jason, het is weer gebeurd. Het lijkt erop dat als ik de autotune-software gebruik, deze automatisch de licentie aan die ECU zal toewijzen, ongeacht of die ECU een licentie heeft of niet. Kunt u me helpen het probleem opnieuw op te lossen? Bij voorbaat bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het lijkt erop dat er iets mee aan de hand is, waarbij elke keer dat je je huidige ECU flitst, het ook de andere Active Tune-code meeneemt. Ik kan het opnieuw repareren, maar het zal opnieuw gebeuren zodra u uw huidige ECU opnieuw flitst. Heb je een andere ECU die je wilde laten knipperen met Active Tune of hoe / waarom heb je in de eerste plaats twee codes gekregen? Bedankt, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, sorry voor een late herhaling! Ik heb er daarom vaak een als reserve als ik op de baan ben en iemand iets moet repareren.Ik heb alles wat ik nodig heb om aan het werk te gaan. Als ik er een moet kopen duurt het vaak een dag (ik neem aan dat het te maken heeft met het tijdsverschil EU / VS) of als het weekend is dan moet ik wachten tot maandag. Mijn klanten hebben geen tijd om te wachten. Door te kopen en een licentie klaar te hebben, hoef ik dat probleem niet te hebben. Ik zal de licentie morgen op een klant gebruiken, dus als je hem zou kunnen resetten, zou ik het erg op prijs stellen. Ik zal niet downloaden naar een ECU behalve degene die ik morgen doe, dan zou het moeten werken. Maar dit moet naar mijn mening worden opgelost, dit is een groot probleem. Met vriendelijke groeten Goran

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Goran, ik heb het gereset zodat je het morgen kunt gebruiken! Het probleem is eigenlijk opgelost door te wachten op een update om de fix vrij te geven. Bedankt, Jason A.

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Bedankt Jason!

Meld je aan of registreer je om te reageren.