Helpforum

ZX10R 2019 japan ECU voor Riecol-maatregelen

moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

Onderdeelnr. 21175-1432 Dit is een voertuig waarvan de ECU in Japan is herschreven vanwege een terugroepactie van Kawasaki. Ik gebruik FTECU voor de eerste keer, maar ga door naar het scherm voor het kopen van licenties De gegevens worden weergegeven op de plaats waar de ECU is gelezen wordt ECU ???????? en kan niet onmiddellijk worden voortgezet. Ongebruikte licenties blijven op de startpagina staan. Laat me de oplossing weten

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Welke kit gebruik je? Wat is de foutmelding die u ziet?

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    FTECU -4P Bench Flashing Kit TYpe5 Foutmelding bij het schrijven naar de ECU dat u geen licentie heeft Wilt u een licentie kopen? Wordt weergegeven en de licentie-aankooppagina wordt weergegeven. Mijn licentie staat er nog en als u op de licentie klikt een deel van de pagina zonder enige geschiedenis, een e-mailverzending zal verschijnen, dus als u uw e-mail invoert, zult u succes zien In de tuning suite, als u op de registratiekant drukt bij het bijwerken van de e-mail, zal deze een tijdje stoppen en een ongeautoriseerde toegang fout of verbindingsfout wordt weergegeven en u wordt gevraagd contact op te nemen met de ondersteuning. als u op de registratiezijde op het aanmeldscherm van tuning suite klikt, zal er een fout optreden, ongeacht of u een adres of wachtwoord heeft. de login-kant Was er een verschil in de procedure, geef me alstublieft een oplossing

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Klik niet op de knop "Registreren", maar klik op "Inloggen".

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    Hartelijk dank dat u contact met mij heeft opgenomen U kunt inloggen en de ECU lezen, maar u kunt de inhoud van de ECU niet zien. Ik heb het onderdeelnummerbestand voor mijn ECU gedownload, het naar mijn wens bewerkt en vervolgens op Naar ECU schrijven geklikt. deze licentie niet hebben.Het wordt weergegeven Klik op Ja om naar de pagina voor het kopen van licenties te gaan Is mijn licentie niet als een ECU voor dit voertuig? Het licentienummer is B277F6A9 Aangenaam kennis te maken

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb je een e-mail gestuurd over het probleem, reageer daar alsjeblieft. Bedankt, Jason A.

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    Hallo Mijn flash-nummer is niet verder gegaan, maar ik heb het geprobeerd op 4 Win 10-pc's, maar ik heb geen licentie. Wil je een licentie kopen? Zal ik de tuning-suite niet eens installeren op XP of Vista Laat ons de voortgang van het onderzoek weten

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    Hallo Daarna, toen ik de gegevens van het verschillende onderdeelnummer van hetzelfde jaar stuurde, was de flits succesvol. Ik bevestigde dat het de originele gegevens waren en schakelde degenen uit die niet in de Japanse specificaties staan en het werkte goed. 21175- 1432 (JP) → 21175-1435 (VS) Werk 21175-1432 bij. Hartelijk dank

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik weet niet wat u probeert te zeggen. Kunt u dit alsjeblieft toelichten? Bedankt, Jason A.

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    Ik denk dat de Japanse ECU de belangrijkste informatie over de startonderbreker afzonderlijk bevat. Daarom denk ik dat de gegevens afzonderlijk voor elk productnummer nodig zijn. Er was een item in het Amerikaanse onderdeelnummer dat deze informatie zou kunnen ontgrendelen. Ik denk dat 21153-1432 zoveel bestanden als er ECU's zijn. Ik denk dat alleen de persoon die het als eerste heeft ingediend, kan schrijven

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Oké, ik begrijp wat je nu probeert te zeggen, hoewel dat niet het geval zou moeten zijn. Heeft u toen uw ECU met het US-bestand geflitst en uw startonderbreker verwijderd, dan werkte het geen probleem? Bedankt, Jason A.

  • moto seasonmoto season Berichten: 7Verified User

    Er is geen afwijking in het meterdisplay en de bedrijfstoestand.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus het lijkt dan prima te werken? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.