Tukifoorumi

ECU lukeminen

tonyfountain3@yahoo.co.uktonyfountain3@yahoo.co.uk Viestejä: 2Verified User
muokattu July 2020 sisään R1

Hei Ostin uuden kannettavan tietokoneen, asennin ftecun uudelleen ja kirjauduin sisään. Yritän nyt lukea ECU: n sivuvaljaista, mutta saan seuraavat viestit. Yhdistäminen ECU: hon epäonnistui. Tämä ECU-tyyppi ei ole luettavissa luontaisesti. Huomaa, että lukuyritykset epäonnistuvat tällä ecu-tyypillä, ellei tätä ecua ole jo salaistettu tililläsi. Olen suorittanut asianmukaisesti virran kytkemisen / kytkemisen päälle jne. Pyydettäessä. Olen väläyttänyt ecun, ja minulla on myös autoblipper ja aktiiviset viritysmoduulit. Tämän tein kaikki vuonna 2017 itse. Ftecu-linkin valo on vihreä, mutta luettelossa olevassa ecu-ikkunassa näkyy 2018 Yamaha (USA) ja lisenssinumero. Pyöräni on vuoden 2016 EU-malli? etkö ole varma, onko sitä muutettu jossain? Lisäksi minulla on alkuperäinen tiedostoni edelleen, kun tein kopion vanhasta kannettavasta tietokoneestani, joten sekin on oikein. Onko kyse ecun rekisteröimisestä nyt uuteen kannettavaan tietokoneeseen? Voisitko auttaa minua yhdistämään ecun uudelleen. Kiitos Tony

Kommentit

  • tonyfountain3@yahoo.co.uktonyfountain3@yahoo.co.uk Viestejä: 2Verified User

    ... Minulla on edelleen alkuperäinen tiedostoni edelleen, kun tein kopion vanhasta kannettavasta tietokoneestani, joten sekin on oikein. Onko kyse ecun rekisteröimisestä nyt uuteen kannettavaan tietokoneeseen?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos sinulla on edelleen alkuperäinen tiedosto, yritä vilkkua se ensin ECU: hon.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.