Helpforum

ECU lezen

tonyfountain3@yahoo.co.uktonyfountain3@yahoo.co.uk Berichten: 2Verified User
bewerkt July 2020 in R1

Hallo, ik heb een nieuwe laptop gekocht, ftecu opnieuw geïnstalleerd en ingelogd. Ik probeer nu mijn ECU te lezen vanuit het harnas aan de zijkant, maar krijg de volgende berichten. Kan geen verbinding maken met ECU Dit ECU-type is niet standaard leesbaar Houd er rekening mee dat leespogingen met dit ECU-type mislukken, tenzij deze ECU al met uw account is geflitst. Ik heb het proces van het in- / uitschakelen enz. Correct uitgevoerd, zoals gevraagd. Ik heb de ecu geflitst en heb ook de autoblipper en actieve tune-modules. Dit is in 2017 allemaal door mijzelf gedaan. Het ftecu-verbindingslampje is groen, maar het vermelde ecu-venster toont 2018 Yamaha (VS) en licentienummer. Mijn fiets is een EU-model uit 2016? niet zeker of dat ergens is veranderd? Ook heb ik mijn originele geflitste bestand nog steeds terwijl ik een kopie maakte van mijn oude laptop, dus dat is ook correct. Is het een kwestie van ecu opnieuw registreren nu im op een nieuwe laptop? Kunt u me alstublieft helpen de ecu weer aan te sluiten? Bedankt Tony

Comments

  • tonyfountain3@yahoo.co.uktonyfountain3@yahoo.co.uk Berichten: 2Verified User

    ... Ik heb ook mijn originele geflitste bestand nog steeds terwijl ik een kopie maakte van mijn oude laptop, dus dat is ook correct. Is het een kwestie van ecu opnieuw registreren nu im op een nieuwe laptop?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als je nog steeds het originele bestand hebt, probeer dat dan eerst in de ECU te flitsen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.