Tukifoorumi

Chrck-moottorin valo moottoripyörän sivuvaljaiden asennuksen jälkeen

drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Viestejä: 7Verified User
sisään EX 400

Äskettäin asennettu pyörän sivuvaljaat EX400: lleni. Noudatin kaikkia ohjeita viimeisimpään yksityiskohtaan asti. Vilkkasivat pyörää ja se oli onnistunut. Moottori käy, mutta CEL on päällä. Löysin seuraavat virheet: 11 12 13 1C 3A 64 Onko sinulla korjaus tähän?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikä on ECU-osanumerosi? Millä tiedostolla salamasit sen? Aloitatko polkupyörän USB: llä, joka on silti kytketty pyörän sivuvaljaisiin? Kiitos, Jason A.

  • drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, käytin 1314 ecua ja salamasin sen rajoittamattoman tiedoston kanssa tietokannasta. Poistin myös USB: n ennen pyörän käynnistämistä. Kiitos, Drent M.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Se, että kaikki nämä koodit näyttivät yhtäkkiä kuulostaa siltä, että vilkkuva tiedoston osanumero ei vastannut ECU-osanumeroa.

  • drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Viestejä: 7Verified User

    Olen melko varma, että olen käyttänyt oikeaa tiedostoa. Yritän joka tapauksessa muuttaa sitä uudelleen ja antaa sinulle päivityksen tästä. 👌 kiitos!

  • ron_kristyn@hotmail.comron_kristyn@hotmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on sama ongelma. Käytin oikeaa ECU-tiedostoa. Et voi saada ketään puhelimeen tai sähköpostiin. Melko turhautunut tässä vaiheessa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.