Helpforum

Actief afstemmen erg hard om het te laten werken

gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User
bewerkt June 2020 in ActiveTune AFR-sets
  1. Hallo, ik moet zeggen dat het erg moeilijk is om de Actieve melodie in Live Correctiemodus = UITGESCHAKELD te gebruiken. Kortom, als ik de SW probeer te gebruiken om gewoon een basiskaart te bouwen met Active tune, is het bijna onmogelijk. Als ik de Live Correction Mode = ENABLE gebruik, werkt het als een charme. Is dit iets dat u niet wilt dat wij als klanten kunnen doen, de actieve melodie uitvoeren zonder de live-correctiemodus aan te zetten? Elke keer dat ik dit probeer te doen, krijg ik een foutmelding dat het niet is geactiveerd. Procedure die ik doe: Verbind de ECU met mijn computer met FTECU SW
  2. Flits het bestand dat ik wil uitvoeren met actieve melodie geactiveerd en stel de eigenschap Live Correction Mode = DISABLED in (dit is iets dat ik heb bedacht dat je moet doen om een kans om het misschien aan de praat te krijgen, het is hetzelfde bestand dat ik al in de fiets heb, wat betekent dat er geen flits nodig is omdat het hetzelfde bestand is dat ik in de ECU heb, ik flits)
  3. Start de ontsteking UIT en ON start de motor uit voor een rit en probeer dan (niet het contact uit te zetten) verbinding te maken met de fiets en kijk of de AFR-monitor werkt, zodat ik de correctiegegevens kan downloaden. 9,9 keer 10 werkt het niet. Wat betekent dat de rit die ik net deed tijdverspilling was ...
  4. Het is op een Yamaha R1 2018 als dat belangrijk is. Om de vraag te beantwoorden waarom ik de Live Correction Mode = ENABLE niet gebruik en oversla wat ik probeer te bereiken, is dat ik niet wil fietsen met de lambda erin. Ik wil zelf een goede kaart maken en dan de lambda. Misschien doe ik iets verkeerd en is de procedure verkeerd. Leg alsjeblieft uit hoe je het moet doen, in dat geval wordt het frustrerend om zo'n basiskaart niet te kunnen maken. Bij voorbaat dank

Comments

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Berichten: 11Verified User
  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik krijg vaak dezelfde foutmelding op mijn 16 R1. Zo niet, dan krijg ik een ongeautoriseerde gebruiker of kan ik FWE niet controleren wanneer ik probeer te knipperen in de Autotune-trims. Mijn slagingspercentage ligt rond 30% om een flits te krijgen. Zeer frustrerend wanneer je op een circuitdag bent en de batterij doodgaat door te proberen. Er zijn zeker enkele bugs die moeten worden opgelost in de hardware en software.

Meld je aan of registreer je om te reageren.