Tukifoorumi

Aktiivinen viritys erittäin vaikea saada se toimimaan

gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User
muokattu June 2020 sisään ActiveTune-AFR-sarjat
  1. Hei, minun on sanottava, että aktiivisen virityksen käyttäminen Live Correction Mode = DISABLED-tilassa on erittäin vaikeaa. Periaatteessa jos yritän käyttää SW: tä vain peruskartan luomiseen aktiivisella virityksellä, se on melkein mahdotonta. Jos asetan Live Correction Mode = ENABLE, se toimii kuin viehätys. Onko tämä jotain, jota et halua, että me asiakkaina voimme suorittaa aktiivisen virityksen ilman suorakorjaustilaa? Aina kun yritän tehdä tämän, saan virheen sanomalla, että sitä ei ole aktivoitu. Toimenpide, jota teen: Yhdistä ECU tietokoneeseen FTECU SW
  2. Flash-tiedosto, jonka haluan suorittaa aktiivisella virityksellä aktivoituna, ja aseta omaisuus Live Correction Mode = DISABLED (tämä on jotain, jonka olen tajunnut, että sinulla on oltava mahdollisuus saada se toimivaksi, se on sama tiedosto, joka minulla on jo pyörässä, joten salamaa ei tarvita, koska se on sama tiedosto, joka minulla on ECU: ssa vilkkuu)
  3. Sitten sytytys POIS, sitten PÄÄLLE käynnistä moottori. ajo sitten (ei sammuta sytytysvirtaa) yritä muodostaa yhteys pyörään ja tarkistaa, toimiiko AFR-näyttö niin, että voin ladata korjaustiedot. 9,9 kertaa 10: stä se ei toimi. Tarkoitan juuri tekemääni asetta kuluttaa aikaa ...
  4. Se on Yamaha R1 2018 -mallissa, jos se on tärkeää. Jos haluat vastata kysymykseen miksi ei ajaa Live Correction Mode = ENABLE -toimintoa ja ohittaa mitä yritän saavuttaa, on, että en halua ajaa pyörää lambdan kanssa. Haluan luoda itselleni hyvän kartan ja poistaa sen jälkeen lambda. Ehkä teen jotain väärin ja menettely on väärä. Selitä, miten se tehdään siinä tapauksessa, että on turhauttavaa, että et pysty tekemään tällaista pohjakarttaa. Kiitos etukäteen

Kommentit

  • gvpajkar@gmail.comgvpajkar@gmail.com Viestejä: 11Verified User
  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Saan saman virheen usein 16 R1: lläni. Jos ei, niin saan luvattoman käyttäjän tai epäonnistuin FWE: n tarkistamisessa yrittäessään vilkkua automaattisen virityksen leikkeissä. Menestysprosenttini on noin 30%: n saamassa salama. Erittäin turhauttavaa, kun ratapäivänä akku kuolee yrittämästä. Laitteissa ja ohjelmistoissa on ehdottomasti joitain virheitä, jotka on selvitettävä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.