פורום תמיכה

RN22 2009 R1 שגיאת פלאש 50 או 15 או Err-11 וכל הבעיות יחד עם זה.

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

לאחרונה אני נתקל בבעיות מהבהב על האופניים שלי (על רתמת האופניים). רתמת התיל הראשית הקודמת שלי הוחלפה בגלל מחבר סתום (הרדיאטור המפוצץ חמצן את המחברים סביב הרדיאטור). הבזקתי פעם אחת והכל היה טוב. אחרי ההבזק הזה נכנסתי לשנות כמה דברים בזמן ההמתנה של ה- QS, אבל מאז ההברקה של האופניים אורכת עידן. זה יכול לארוך עד 10 דקות כדי להבהב במהירות (1/1) ל- ECU. זה נשאר כ -5 דקות על הצעד הראשון, וכל צעד אחר אחר זה לוקח עד 2 דקות. אולי 20 דקות לקרוא את ההבזק מה- ECU. האם משהו השתנה או שמשהו אחר לא בסדר? שמתי לב שכשההבזק נעשה, זה נגמר ב: "שגיאה 50" על המקף. מצאתי את זה מוזר אבל אולי זה סוג חדש של הודעה בגלל עדכון? כל הבעיות שלי התחילו לאחר שהייתה לי בעיה עם רתמת התיל הראשית וניסיתי לחזור לאיתור איך התחלתי את היום הראשון שהחלפתי את רתמת התיל. נתיכים בדוקים. סוללה שהוחלפה בסוללה חזקה יותר. ניקיתי את מסנן האוויר שלי, בדקתי מצתים וחוטים לסלילים. כיול מחדש את שתי יחידות ה- TPS. APE CCT ידני מותאם. השתגעתי, לפעמים זה שם, לפעמים זה לא. נראה היה שהוא מתחיל כשהאופניים מתחממות (התחממות שמן). מדדתי 3x 6V שמגיעים מהחוטים מהסטטור אבל אני לא יכול לעשות את זה כשהאופניים לוהטים אלא אם כן אני ממשיך למסלול בלי חותמות שלא אוכל לעשות. אז אני מקבל שגיאה 50 אחרי כל הפלאש אבל .... היום חזרתי והורדתי מחדש את המפה שננעלה עם המניה והעתקתי את הגדרות מצערת, סרק ו- QS מהפלאש הרגיל שלי בו השתמשתי מאז השנה שעברה. עכשיו כשסיימתי להבהב, המקף קרא: "Err-11". אז נזכרתי בזה, זה היה המסר הרגיל שהיה לי בשנתיים האחרונות! עכשיו רוב הנושאים המפוצצים שלי נעלמו.

  1. אז יש לי כמה שאלות בנושא: האם זה חלק מכישלון הרתמה בצד האופניים?
  2. האם ההבזק שהותאם בשנתיים האחרונות הפגום?
  3. האם עלי לרכוב עם סיכה 27 (QS או חוט אדום / תכנות) מוכנס? (אני חושד בחיווט לקוי ברתמת הצד של האופניים).
  4. האם QS לקוי (חוט) יכול לגרום לחסרי מגבר / וולט לזיקוק טוב? (dyno רואה גמגום אבל כאשר WOT עדיין יש לו את אותו הכוח, כשמופעלת מצערת חלקית, האופניים יינקטו בהתמדה 100 ~ 150 סל"ש ויתחילו לנגח מעט ולהכות את הכידון דרך המסגרת של הצתה מפוזרת.


הערות

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

    אז בדקתי את מדריך פותר הבעיות עבור מחבר 6 הפינים. זה נכשל במעגל קצר אדום / כתום ואדום / צהוב (המשאבה מתרוצצת ומופעלת)

    מראה שחור / כתום 4.95V (קבוע). שחור / צהוב מציג 4.99 וולט קבוע. אז זו קרקע רעה או שמשהו אחר לגמרי לא בסדר?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

    מדדתי את הקרקע (כבל שחור), יש לו 1.6 אוהם עם כפתור המפתח. 11.4 אוהם עם המקש דולק. ההמשכיות היא 015 עם כפתור המקש (אין מושג מה זה אבל חשבתי שאציין את זה) החוט השחור הוברך לחוטי הקרקע של האופניים מכיוון שהסיכה מספקת סיכה / מתאם המשיך להחליק. יכול להיות שזו הבעיה?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

    אז טענתי מחדש את תיל האדמה שלי ועכשיו הוא 4.99 וולט בשני החוטים. קיצור אדום וכתום לא מצית את הסרסור. קיצור אדום וצהוב אכן מפעיל את הקליקים של הפאנק 3 ואז שום דבר. אז ניסיתי להבהב וההבזק פשוט הפסיק לחצי הדרך. היה צריך להפעיל מחדש את המחשב הנייד. הפעל מחדש את ה- ftecu וניסה להבהב באותה מפה. נכתב כי אין צורך בשינוי. כבל תוכנית לא מנותק ו ... Ecu נעול (אין מחזור חשמל ופשוט מהבהב. מהבהב אחר. פלאש אחר. Ecu לא נעול. פלאש את המפה המבוקשת שלי וזה לקח לנצח אבל זה עכשיו מהבהב ונעול שוב. אז מה ששמתי לב הוא שהאופניים מתבטלים הרבה יותר טוב אבל ... כשהסתכלתי על המפה שהבהבתי ... זה היה מספר שגוי. ניסיתי לשנות אותו ולסגור אותו אבל כשאני פותח מחדש את המפה הערכים הישנים שם שוב. עכשיו יש לי 2 בעיות חוט צהוב ברתמה בצד אייק יש התנגדות או משהו ואני לא יכול לשנות את המפות שלי. האם מישהו יכול לעזור. האם אוכל לבקש רתמה חלופית?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

    קראתי את הפוסט (לא מודל ספציפי) ואני שם לב שבמשך לפחות שלושה שבועות לא היו תשובות מ- FTEcu בשום מקום. כולכם חולים או בחופשה או…?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, אתה אומר שאתה מבצע שינויים במפה שלך ואז שומר אותה אבל הערכים הישנים עדיין נמצאים שם? האם אתה יכול לשלוח לי את הקובץ שלך, אני יכול לנסות את אותו הדבר? מה הבעיה עם החוט הצהוב בצד האופניים שלך? תודה, ג'ייסון א.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    מצטער לשמוע. מקווה שאתה בסדר.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl הודעות: 15Verified User

    אני עושה שוב בסדר ברגע, אבל זו הייתה שיחה קרובה. תודה על התמיכה. ניתן לסגור את החוט הזה.

הדיון הזה נסגר.