Tukifoorumi

RN22 2009 R1 Flash-virhe 50 tai 15 tai Err-11 ja kaikki ongelmat sen mukana.

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User
sisään R1

Minulla on viime aikoina ongelmia pyöräilyn vilkkumisen kanssa (pyörävaljaissa). Aikaisempi pääjohtosarjani korvattiin korroosioituneen liittimen takia (puhallettu jäähdytin hapetti patterin ympärillä olevat liittimet). Vilkaisin kerran ja kaikki oli hyvä. Tämän salaman jälkeen menin muuttumaan joihinkin asioihin QS: n tappaikoilla, mutta siitä lähtien pyörän vilkkuminen vie ikää. ECU: n vilkkuminen (1/1) voi kestää jopa 10 minuuttia. Se pysyy kuin 5 minuuttia ensimmäisessä vaiheessa, ja joka toinen vaihe sen jälkeen kestää jopa 2 minuuttia. Ehkä 20 minuuttia lukeaksesi salaman takaisin ECU: sta. Onko jokin muuttunut vai onko jotain muuta vialla? Huomasin, että vilkkuu, kun se päättyi: "Virhe 50" viivaan. Löysin outoa, mutta ehkä se on uudentyyppinen viesti päivityksen takia? Kaikki ongelmani alkoivat sen jälkeen, kun minulla oli ongelma pääjohtosarjojen kanssa ja olen yrittänyt jäljittää miten aloitin ensimmäisenä päivänä vaihdoin johtosarjan. Tarkistetut sulakkeet. Vaihdettu akku vahvempaan. Puhdistin ilmansuodattimeni, tarkastettu sytytystulpat ja johdin keloihin ja keiltä. Kalibroi molemmat TPS-yksiköt uudelleen. Oikaistu manuaalinen APE CCT. Olen ollut hullu. Joskus se on siellä, joskus ei. Se näytti alkavan, kun pyörä kuumenee todella (öljy kuumenee). Mittaa 3x 6 V staattorin johdoista, mutta en voi tehdä sitä, kun pyörä on kuuma, ellei mennä raiteille ilman vaijereita, joita en voi tehdä. Joten saan virheilmoituksen 50 jokaisen salaman jälkeen, mutta .... tänään menin takaisin ja latasin varastossa avatun kartan uudelleen ja kopioin kaasu, tyhjäkäynnin ja QS-asetukset tavallisesta salamassani, jota käytän viime vuodesta. Nyt kun sain vilkkua, viiva lukee: "Err-11". Sitten muistan, että se oli tavallinen viesti, jolla minulla oli viimeiset 2 vuotta! Nyt suurin osa vaelluksistani on poissa.

  1. Joten minulla on muutama kysymys tästä: Onko tämä osa Pyörän sivuvaljaiden vikasta?
  2. Voisiko kahden viime vuoden aikana säätämäsi salama vioittua?
  3. Pitääkö minun ajaa, jos nasta 27 (QS tai punainen / ohjelmointijohto) on asetettu paikalleen? (Epäilen moottoripyörien huonoa johdotusta).
  4. Voiko viallinen QS (johto) aiheuttaa amp / volttien puuttumisen hyvästä kipinästä? (Dyno näkee turhautumisen, mutta kun WOT: lla sillä on edelleen sama teho, kun osittaista kaasua käytetään, pyörä putoaa tasaisesti taaksepäin 100 ~ 150 r / min ja alkaa vähän virrata ja pistää ohjaustangon viivästyneen sytytyksen kehykseen.


Kommentit

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Joten tarkistin 6-napaisen liittimen vianetsintäoppaan. Se epäonnistuu oikosuljettaessa punaista / oranssia ja punaista / keltaista (pumppu hyppää ja sammuu)

    musta / oranssi näyttää 4,95 V (vakio). Musta / keltainen näyttää vakiona 4,99 V. Joten se on huono maa vai onko jotain muuta täysin vialla?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Minä vain mittasin maan (musta kaapeli), siinä on 1,6Omm: n avain pois päältä. 11.4 Ohmia avaimen ollessa päällä. Jatkuvuus on 015 näppäimen ollessa päällä (ei ole aavistustakaan mikä se on, mutta ajattelin mainitsevan sen) Musta lanka on juotettu polkupyörien maadoitusjohtoon, koska tappi toimittaa tapin / sovittimen jatkuvasti liukumassa. Voisiko se olla ongelma?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Joten värjäsin maajohtimeni ja nyt sen 4,99 V molemmille johdoille. Oikosulku Punainen ja oranssi ei sytytä pimpia. Punaisen ja keltaisen oikosulku laukaisee punpin 3 napsautusta ja sitten mitään. Joten yritin välähtää ja salama pysähtyi vain puoliväliin. Piti käynnistää kannettavan tietokoneen uudelleen. Käynnisti ftecu uudelleen ja yritti salata saman kartan. Se sanoi, ettei muutosta tarvita. Kytketty ohjelmakaapeli ja ... Ecu on lukittu (ei virtakiertoa ja vain vilkkuu käynnistyksenestolaite. Salama eri. Ecu avattu. Salamahti haluamani karttaa ja kesti ikuisesti, mutta nyt se vilkkuu ja lukittu uudelleen. Joten olen huomannut, että että pyörä joutokäynnillä paljon paremmin, mutta kun vilkaisin karttaa katsoessani ... se oli väärä numero. Yritin muuttaa sitä ja sulkea sen, mutta kun avaan kartan uudelleen, vanhat arvot ovat taas olemassa. Nyt minulla on 2 ongelmaa keltaisella johdolla ike-puolella valjaissa on vastus tai jotain, en voi muuttaa karttojani. Voiko kukaan auttaa. Voinko pyytää korvausvaljaita?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Olen lukenut viestiä (ei mallikohtaisia) ja huomaan, että FTEcu ei ole vastannut vähintään 3 viikkoa missään. Oletko kaikki sairas tai lomalla tai ...?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sanot, että teet muutoksia karttaan ja tallennat sen sitten, mutta vanhat arvot ovat edelleen olemassa? Voitko lähettää minulle tiedostosi, voin yrittää samaa? Mikä on pyöräpuolen keltaisen johdon ongelma? Kiitos, Jason A.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Anteeksi, että kuulin sen. Toivottavasti olet ok.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Minulla on tällä hetkellä taas ok, mutta se oli tiivis puhelu. Kiitos tuesta. Tämä lanka voidaan sulkea.

Tämä keskustelu on päättynyt.