Supportforum

ECU inte registrerar 2

sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Inlägg: 5Verified User

Jag var på väg att skriva till min ECU när det står "server off" i mitten av processen. Jag väntade lite men ingenting hände i flera minuter, så jag stängde ansökan. När jag öppnade tuningpaketet igen och försökte skriva till ECU kände programmet inte igen min ECU eller det säger att det inte är registrerat. Jag försökte hitta alternativet att gifta sig med selen till ECU men misslyckades med att hitta den. I stället frågar jag mig direkt om att köpa en ny licens. Jag undrar bara varför när jag klickade på Läs ECU visas det fortfarande licens under mitt konto och varför ska jag inte kommunicera. Här är några skärmdumpar av felmeddelandena jag fick. Vänligen meddela om något sätt att komma runt till det här felet (att köpa en ny licens är inte mitt val just nu, min cykel löper fortfarande bra).


Taggade:

kommentarer

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Inlägg: 5Verified User

    Som du ser registrerades det första problemet, men på den andra har jag ingen aning om hur man gör det igen igen.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Stäng programvaran, starta om datorn och försök igen. Du kan inte omregistrera en sele; När det är tilldelat ett konto är det permanent.

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Inlägg: 5Verified User
    redigerad August 2019

    Jag har fortfarande problem med licens / registrering av min ECU sedan 12 juli efter att servern var avstängd. Jag kunde inte komma till cykeln förrän nu eftersom jag var på semester. När jag försöker ansluta till min ECU kommer den fortfarande att säga att den behöver en licens eller att licensen inte är i användbart tillstånd. Jag har bara använt denna ECU Flash en gång och det ger mig detta problem. Min cykel kör fortfarande ok men det är bara att jag inte kan göra något på den här $350-kabeln. Jag gjorde vad du rådde mig ovan: Stäng programvaran, starta om datorn och försökte flera gånger men framgångsrikt. Snälla ... snälla .. hjälp. Tack.


  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Har du provat igen nyligen? Din licens visar att den automatiskt har återställts.

  • jcrz.lopez422@gmail.comjcrz.lopez422@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    hej det frågar mig om jag vill köpa en ny licens, jag återställde min dator och började från början några gånger och fick alltid samma licensmeddelande. Vad ska jag göra?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Din licens var i försökt tillstånd på grund av ett problem under din blixt, den har återställts. Du bör vara bra att blinka igen, du kommer att börja om som om det är första gången som blinkar ECU på grund av återställningen.

  • btmondy@yahoo.cabtmondy@yahoo.ca Inlägg: 1Verified User

    nu hur får jag återställning ??? har samma problem.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad June 2020
Logga in eller registrera dig för att kommentera.