Tukifoorumi

Ecua ei rekisteröidä 2

sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Olin kirjoittamassa ECU: hun, kun keskellä prosessia se sanoo "palvelin pois". Odotin hieman, mutta mitään ei tapahtunut useita minuutteja, joten suljin hakemuksen. Kun avasin virityspaketin uudelleen ja yritin kirjoittaa ECU: lle, ohjelma ei tunnista ECU: ta enää tai se sanoo, että sitä ei ole rekisteröity. Yritin löytää vaihtoehdon naimisiin valjaiden kanssa ecuun, mutta et löydä sitä. Sen sijaan se pyytää minua ostamaan uuden lisenssin. Im vain miettin, miksi kun napsautin Lue ECU, se näyttää edelleen lisenssin tilini alla ja miksi tapana kommunikoida. Seuraavassa on joitakin näyttökuvia otetuista virheilmoituksista. Pyydämme teitä tapaamaan tätä virhettä (uuden lisenssin ostaminen ei ole tällä hetkellä vaihtoehto, ainakin minun pyöräni on edelleen hyvin).


tagged:

Kommentit

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kuten näette, rekisteröinti vahvistettiin ensimmäiseen ongelmaan, mutta toisella minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten tunnistaa sen ECU: n uudelleen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sulje ohjelmisto, käynnistä tietokone uudelleen ja yritä uudelleen. Et voi rekisteröidä valjaita uudelleen; kun se on määritetty tilille, se on pysyvä.

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Viestejä: 5Verified User
    muokattu August 2019

    Minulla on edelleen ongelmia ECU: n lisenssissä / rekisteröinnissä 12. heinäkuuta jälkeen palvelimen ollessa sammutettuna. En päässyt pyörälleni vasta nyt, kun olin lomalla. Kun yritän muodostaa yhteyden ECU-laitteeseeni, se sanoo silti, että se tarvitsee lisenssin tai lisenssi ei ole käyttökelpoisessa tilassa. Olen käyttänyt tätä ECU-salamaa vain kerran ja se antaa minulle tämän ongelman. Pyöräni toimii edelleen hyvin, tosin en vain voi tehdä mitään tällä $350-johdolla. Tein mitä suosittelit yllä: Sulje ohjelmisto, käynnistä tietokone uudelleen ja yritti useita kertoja, mutta tuloksetta. Ole hyvä..avaa .. apua. Kiitos.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko yrittänyt uudelleen viime aikoina? Lisenssisi osoittaa, että se on nollattu automaattisesti.

  • jcrz.lopez422@gmail.comjcrz.lopez422@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    hei, se kysyi minulta haluaisin ostaa uuden lisenssin. Palautin tietokoneeni ja aloitin muutaman kerran tyhjästä ja saan aina saman lisenssisanoman. Mitä minun pitäisi tehdä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lisenssisi oli yritetty tilassa salaman aikana ilmenneen ongelman vuoksi, se on palautettu. Sinun pitäisi olla hyvä vilkkua uudelleen, aloitat alusta kuin ikkunan vilkkuessa ensimmäistä kertaa nollauksen vuoksi.

  • btmondy@yahoo.cabtmondy@yahoo.ca Viestejä: 1Verified User

    nyt miten saan nollata ??? joilla on samat ongelmat.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu June 2020
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.