Supportforum

Varför kan jag inte använda användaren för att dela filer, blinkar filen fortsätter att uppmana detta !!

JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

Varför kan jag inte använda användaren för att dela filer, blinkar filen fortsätter att uppmana detta !! Dev7xlZ3VQriyfrDcEsGv7Fl

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken exakt användardelad fil försöker du blixt och vad är ditt ECU-artikelnummer? Tack, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User
    redigerad April 2020

    Användarens delade filnamn är: MY-2018 r1 toce avgaser med activetune, BX4-8591A-40 US

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken e-postadress är filen listad som under? Finns det något problem med den normala obegränsade filen du har? Har du köpt ett Active Tune-kit? Tack, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

    Jag köpte Active Tune-kit. Filen har uppdaterats flera gånger tidigare och kan användas normalt, men nyligen uppdaterades den till ECU och det får mig att jag inte har rätt att använda filen. Användarens namn för filen är (neospore@gmail.com).

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Om du har ett Active Tune-kit bör du bara använda en normal obegränsad fil, det finns ingen anledning att använda en tredjepartsfil.

  • JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

    Du menar att jag inte har rätt att använda användardelade filer, jag använder andra filer bara för att ha fler val! !

Logga in eller registrera dig för att kommentera.