Mitt problem är fortfarande inte löst och licensen är fortfarande ogiltig! Min programvara kan inte heller konverteras
JUSTIN
Mitt problem är fortfarande inte löst och licensen är fortfarande ogiltig! Min programvara kan inte heller konverteras till engelska. Det verkar som om det finns ett problem med programvaran, men jag har installerat det många gånger igen.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Din licens var i försökt tillstånd, den har återställts.
Se till att din programvara är uppdaterad, den ska vara ver 2.5.7.12 gå till Hjälp> Version. Skapa inte flera trådar om samma problem. Du har varnat för detta tidigare. Detta tolereras inte längre. Tack.
Min mjukvara är alltid uppdaterad och jag installerar den upprepade gånger många gånger. Varför händer det här? Kan du lösa mitt problem på allvar och i några dagar
Programvaran kan inte ändra språk och det finns inga definitiva alternativ!
Jag vill inte fortsätta posta, men jag frågar om du kan lösa mitt problem på allvar. Varför säger du att du fortfarande har problem efter att ha löst problemet?
Jag blir galen, varför är det här? Jag vet verkligen inte hur man säger detta. När jag stöter på något sådant kan jag inte lösa det. , Programvara måste återställas varje gång för att byta språk
Din licens har återställts på grund av ett anslutningsproblem under din tidigare blixt, så du klickar på "Ja" när programvaran säger att det inte fanns någon registrerad ECU och den kommer att försöka tilldela licensen igen. En återställningslicens betyder att den ECU som den ursprungligen tilldelades tilldelas inte längre den. Det kinesiska språket undersöks, ursäkt för problemen.
Kan jag använda det nu? Du sa till mig att återställa det förra gången, men varför jag fortfarande inte har löst problemet, det påminner mig om att jag inte har rätt att använda det!
Du kan använda det nu. Klicka på "ja" i det sista meddelandet du skickade en bild av.